יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"המצב יימשך בימים הקרובים"

מיליוני בני אדם סובלים ממשבר התעופה הגדול ברחבי אירופה, בשל התפרצות הר הגעש באיסלנד לפני מספר ימים. השירות המטאורולוגי באיסלנד: "מצב זה יימשך בימים הקרובים". 17,000 טיסות בוטלו באירופה

ראובן שטיין, ג' באייר תש"ע - 17/04/2010 22:18
מיליוני בני אדם סובלים ממשבר התעופה הגדול ברחבי אירופה, בשל התפרצות הר הגעש באיסלנד לפני מספר ימים.

השירות המטאורולוגי באיסלנד פרסם היום (שבת) הודעה, לפיה ענן האפר ימשיך לנוע לכיוון בריטניה ומדינות סקנדינביה. לדבריהם, "המצב הזה יימשך בימים הקרובים, ייתכן אפילו שזה יהיה המצב בחמשת הימים הקרובים".

השירות המטאורולוגי של בריטניה דיווח כי ענן האפר מתקדם לכיוון יוון ורוסיה. מדינות רבות באירופה סגרו את נמלי התעופה המרכזיים, בניסיון למנוע אסונות אוויריים. מרכז התעופה האירופי מסר כי רק היום בוטלו כ-17 אלף טיסות באירופה.
נמלי התעופה נסגרו

בין המדינות הרבות שסגרו את נמלי התעופה, ניתן למנות את בריטניה, צרפת, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, ספרד, שבדיה, בלגיה, איטליה, דנמרק, צ'כיה, הולנד, סרביה, קרואטיה, בלארוס, אוקראינה, רוסיה ועוד. הגישה למדינות אלו מוגבלת ונמלי תעופה רבים יישארו סגורים עד לשעות הבוקר של מחר (שעון ישראל).

רשות שדות התעופה בישראל דיווחה, על פי נתונים ראשוניים שבידה, כי כ-150 טיסות בין ישראל לאירופה בוטלו וכ-30 אלף נוסעים שאמורים היו לטוס מישראל למערב אירופה וחזרה - תקועים.