שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סורוקה: הרופאים 'הלכו מכות'

ויכוח סוער שפרץ בין שני רופאים בכירים בבית החולים 'סורוקה' הסתיים בהתקף לב של אחד מהם. בית החולים סורוקה מסר, כי הוא "מגנה התנהגות בלתי הולמת"

אהרן שיין, א' באייר תש"ע - 15/04/2010 10:47
אלימות בחלוק לבן: אם עד עתה אנשי "החלוק הלבן" ניסו לגרום לנו לחשוב שהם עשויים מזן של אנושות מסוג נעלה יותר - מקרה שאירע אמש בבית החולים 'סורוקה' קצת פוגם ברושם העז שאנו חשים כלפי ציבור הרופאים.

שני רופאים בכירים, האחד סגן מנהל בית החולים 'סורוקה', ויריבו מנהל מחלקת ההרדמה ב'סורוקה' התווכחו בעניין מסוים. בשלב כלשהו התלהטו הרוחות ואחד הרופאים קילל נמרצות את עמיתו, זמן קצר לאחר מכן לקה הרופא המותקף בליבו.

האירוע החל בעת ישיבת צוות שגרתית בבית החולים, כשבמהלך הישיבה התפתח ויכוח עז בין שני הרופאים הבכירים. בהמשך יצאו הרופאים מחדר הישיבות והחל להתפתח ביניהם עימות קולני ביותר, שבשיאו קילל רופא מכובד מאד המכהן כמנהל מחלקת הרדמה בבית החולים את עמיתו סגן מנהל בית החולים. כמה דקות לאחר מכן התלונן סגן מנהל בית החולים על כאב שחש בליבו והוא הובהל ליחידה לטיפול נמרץ של בית החולים 'סורוקה'.

מאוחר יותר נמסר, כי מצבו של הרופא טוב והוא צפוי להשתחרר עוד היום.

מבית החולים 'סורוקה' נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שהתרחש בין סגן מנהל בית החולים לבין רופא בכיר, שבמהלכו נאמרה התבטאות בוטה מצדו של הרופא הבכיר. סגן מנהל בית החולים חש לא בטוב בעקבות האירוע ונזקק לאשפוז ולטיפול ביחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים. מצבו משתפר ואנו מאחלים לו רפואה שלמה. אנו מגנים התנהגות בלתי הולמת מסוג זה ומצרים על המקרה שאירע".