יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המהירות בחלקים מכביש 6 תוגבל ל-80 קמ"ש

בעקבות שיפוצים בקטע הדרך שבין מחלף אייל למחלף ניצני עוז, תוגבל מהירות הנסיעה במקום ל-80 קמ"ש בלבד. מנכ"ל חוצה ישראל: "העבודות הכרחיות"

אהרן שיין, כ"ט באדר תש"ע - 15/03/2010 12:06
כביש מהיר – נסיעה איטית: מהירות הנסיעה בקטעי דרך מסוימים בכביש 6 (חוצה ישראל) תוגבל ל-80 קמ"ש בלבד – 30 קמ"ש פחות מהמותר בדרך כלל בכביש הסיבה – שיפוצים בכביש.

בעקבות עבודות להפיכתו משניים לשלושה נתיבם של קטע הדרך בכביש חוצה ישראל שבין מחלף אייל למחלף ניצני עוז – קטע דרך באורך 13 קילומטר – תוגבל מהירות הנסיעה במקום ל-80 קמ"ש בלבד. שיפוץ הכביש עשוי לארוך כשנה.

חברת 'דרך ארץ' זכיינית כביש חוצה ישראל, החלה אמש את העבודות להרחבת הכביש בעלות מתוכננת של כ-110 מיליון שקל. רק לאחרונה השלימה חברת 'דרך ארץ' את הרחבת קטע הכביש שבין מחלף קסם לבן שמן - קטע שאורכו כ-20 ק"מ.

מנכ"ל דרך ארץ, אודי סביון, אמר אמש, כי "הרחבת קטע נסיעה זה היא הכרח". סביון הוסיף, "אנו מודעים לעלייה במספר כלי הרכב הנוסעים בכביש 6, ואנו מעוניינים להמשיך ולהעניק את התנאים הטובים ולאפשר את זרימת התנועה באזורים אלה, לרווחת הנהגים. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית ומתחייבים לסיים את העבודות בהקדם האפשרי".