יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אחמדינג'אד תוקף: "ישראל הוא המשטר השנוא ביותר בעולם"

אחמדינג'אד השתלח היום בחריפות כנגד מדינת ישראל כאשר אמר כי "המשטר הציוני הוא המשטר השנוא ביותר בעולם, והוא נמצא בסוף דרכו". והעולם כמנהגו נוהג...

ראובן שטיין, כ"ה באדר תש"ע - 11/03/2010 18:41
נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, השתלח בחריפות כנגד מדינת ישראל כאשר אמר היום (ה') כי "המשטר השנוא ביותר בעולם הוא המשטר הציוני, שנמצא בסוף דרכו".

עוד הוא אמר: "תראו מה קרה לישראל. המערב אסף את העם הפושע ביותר בעולם והציב אותו באזורנו עם שקרים ותרחישים מדומיינים", אמר אחמדינג'אד, כשהוא מתכוון לשואה, "הם פתחו במלחמות, ביצעו מעשי תוקפנות והפכו מיליוני בני אדם למחוסרי-בית. המשטר הציוני הוא המשטר השנוא ביותר בעולם".

בדבריו הבלתי מרוסנים, תקף אחמדינג'אד את ארצות הברית: "הם באים לאזור כדי לפתור את ענייניהם הפנימיים וכדי לעשוק את מדינות האזור. על כן, על מדינות האזור לעמוד על המשמר. המפרץ הפרסי הוא מפרץ של חברות ואחווה, ואירן לא תרשה שכוחות זרים ישחיתו אותו. אם מדינות יהירות חשבו שהן יוכלו לשלוט במקורות הנפט של המפרץ, הרי שהן טועות".

בתוך כך, סגן הנשיא האמריקני ביידן אמר כי לישראל אין איום אסטרטגי חמור מזה, "אנחנו נחושים למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני. היא מהווה איום גם לביטחונה של ארצות הברית ולמדינות רבות אחרות".