יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הרב דוד יוסף הותקף על ידי אנטישמים שהשליכו לעברו ביצים

הרב דוד יוסף התארח השבוע במקסיקו סיטי והותקף במוצאי שבת על ידי אנטישמים שהמטירו לעברו תכולתה של תבנית בצים וקראו קריאות גנאי. התוקפים נלכדו על ידי אנשי אבטחה בתום מרדף קצר. אנשי הקהילה: "הרב יוסף חש בטוב ולא נדרש לטיפול רפואי כלשהו"

יהודה שפיגל, ז' באדר תש"ע - 21/02/2010 19:20
הרב דוד יוסף, בנו של הגר"ע יוסף, ששבת השבוע במקסיקו סיטי, נקלע לתקרית אנטישמית שכללה השלכת ביצים וקריאות גנאי שנקראו לעברו ולעבר פמלייתו.

התקרית אירעה במוצאי שבת, במהלך ביקורו של הרב יוסף בקהילה היהודית במקסיקו סיטי.  ממכונית שלפתע עצרה לצידו הגיחו חבורת צעירים שהחלו לקרוא לעברו קריאות אנטישמיות, תוך שהם ממטירים לעברם את תכולתה של תבנית בצים שהייתה עמם ברכב, הצעירים מיהרו להימלט מהמקום כשהבחינו באנשי אבטחה העושים את דרכם לזירת ההתרחשות, אנשי הפמליה לא נפגעו ורק נותר להם לנקות את בגדיהם משאריות הבצים.

אנשי האבטחה המועסקים בחברת אבטחה יהודית מקומית פתחו במרדף אחר התוקפים, שהסתיים בלכידתם המהירה. לדברי הקהילה היהודית, הרב יוסף חש בטוב ולא נדרש לטיפול רפואי כלשהו, עם זאת הביעה הקהילה זעזוע עמוק מהאירוע המחפיר בו תקפו אנטישמים יהודים תמימים, על לא עוול בכפם ובלא כל התגרות מצידם.