יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המטה ללוחמה בטרור: איום ממשי לישראלים במדינות ערב

המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לישראלים שפניהם מועדות למינות ערב, וקרא לישראלים השוהים בהן לעזוב לאלתר

יהודה שפיגל ל' בשבט תש"ע - 14/02/2010 16:51

 אזהרת מסע שפרסם הבוקר המטה ללוחמה בטרור במשרד ראש הממשלה, קוראת לישראלים להימנע מביקור ברשימה של מדינות ערב הכוללת את; מצרים, ירדן וחצי האי סיני. בנוסף, בעקבות איום קונקרטי ומוחשי לפיגועי טרור נגד ישראלים, מומלץ להימנע מביקור בפקיסטאן, חוף השנהב, אינדונזיה, מלזיה, טוגו, מאלי ובורקינה-פאסו. המטה הוסיף כי ישראלים השוהים באותן מדינות מתבקשים לעזוב אותן לאלתר.

בנוסף, קורא המטה לישראלים לדחות ביקורים שאינם נחוצים  במדינות כגון; בנגלדש, קניה, טג'יקיסטאן וניגריה, בשל איום פוטנציאלי מתמשך במגמה לפגיעה בישראלים.

במטה מדגישים כי לא מדובר באזהרות חדשות, אלא בתזכורת לגבי המצב הקיים, וזאת בשל העובדה, כי ישראלים רבים מבקשים לבלות את ימי הפסח בחו"ל. במטה מסתייגים ואומרים, כי ישנן גם סיבות נוספות שעשויות לעודד את המפגעים, כמו יום השנה לחיסול בכיר החיזבאללה, עימאד מורנייה, שצוין לפני מספר ימים. כך גם חיסול מדען הגרעין האיראני, המיוחס לישראל באדיבות השלטון האיראני. יצויין, כי זו הפעם הראשונה שהמטה כולל את פרשת חיסול המדען האיראני במסגרת הודעה רשמית היוצאת ממשרד ראש הממשלה.


בסעיף ההודעה מטעם המטה שהתייחס לאיומים המחודשים נאמר כי "חיזבאללה מאשים שוב ושוב את ישראל במותו של עימאד מורנייה, ואיראן מאשימה את ישראל במותו של מומחה הגרעין בטהרן. האשמות אלו מחריפות את איומי הטרור על ישראלים בחו"ל".