שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בריטניה הוציאה צו מעצר נגד ציפי לבני

נגד יו"ר האופוזיציה ציפי לבני הוצא בבריטניה צו מעצר בגין ביצוע פשעי מלחמה בעת מבצע עופרת יצוקה

דוד שמואלי כ"ז בכסלו תש"ע - 14/12/2009 16:16
רשת אל-ג'זירה דיווחה היום (שני), כי אמש הוצא בלונדון צו מעצר נגד יו"ר האופוזיציה ציפי לבני בגין ביצוע פשעי מלחמה בעת מבצע עופרת יצוקה, אז כיהנה ציפי לבני כשרת החוץ. על פי הדיווח, משטרת לונדון חיפשה במהלך יום האתמול את לבני, אולם זו לא היתה בשטחי בריטניה.
 
מוקדם יותר, טען העיתון אל-קודס אל-ערבי, כי לבני ביטלה את השתתפותה בכנס קק"ל בלונדון מחשש שמא תיעצר. יצוין, כי בלשכתה דחו את הטענות.
 
בעיתון, הרואה אור בלונדון, נכתב כי על פי הערכת מקורות במשטרת בריטניה, יו"ר קדימה נמנעה מלהשתתף בכנס של הקרן הלאומית היהודית שנערך בצפון לונדון, מחשש שתיעצר. זאת, בשל חלקה במבצע עופרת יצוקה במהלך השנה שעברה, במהלכו כיהנה כשרת חוץ בממשלת אהוד אולמרט.
 
מלשכתה של לבני נמסר כי "יו"ר אופוזיציה גאה בכל החלטותיה בנוגע למבצע עופרת יצוקה. המבצע השיג את מטרותיו להגן על אזרחי ישראל והחזיר את כושר ההרתעה לישראל. לבני תמשיך לייצג עמדה זו בכל מקום בעולם. החמאס אינו פרטנר לדיאלוג ולכן צריך לפעול נגדו בכוח במקביל למשא ומתן עם הגורמים המתונים וכך גם אין לקבל כל השוואה בין חיילי צה"ל לטרוריסטים. זאת עמדתה בין אם יצא צו מעצר ובין אם לאו".
  1. 1. ביי ביי ציפי. היי שלום, ולא להתראות [לל"ת]
    רפי מלכא דעלמא 14/12/2009 19:11