יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אובמה: "ציוני - כמעט טוב מאד"

בראיון אודות פעילותו במהלך תקופת כהונתו עד עתה אמר הנשיא האמריקני, כי ציונו הוא: "כמעט טוב מאד", בשל... מאמציו

איתן פריד כ"ז בכסלו תש"ע - 14/12/2009 09:27

דיבר הנשיא על שם העתיד: נשיא ארצות הברית, ברק חוסיין אובמה, ממשיך את מסע טפיחות השכם שנפתח בשבוע שעבר באופן רשמי עם קבלת פרס נובל לשלום באוסלו שבנורבגיה, ומובילו אל טפיחות שכם עצמיות, עם ציונים לא רעים.


בראיון שהעניק הנשיא, אמר כי הוא סבור שציונו על פעילותו במהלך כהונתו כנשיא עד לנקוד זו עומד על: "כמעט טוב מאד". הנשיא ציין כי הציון החיובי מוענק לו בשל מאמציו להוציא את צבא ארצות הברית מן הבוץ העיראקי, בו הם שרוים מאז פתיחת המלחמה בידי הנשיא הקודם, ג'ורג'.וו.בוש.


אובמה ציין אף, כי הקרדיט ניתן לו משום שהוא פועל להוציא את חייליו גם מאפגניסטן תוך תקופה של שלוש שנים. אובמה התייחס מיד גם לדבריו אשר אמר בתחילת החודש, לפיהם30 אלף חיילים נוספים יישלחו לאפגניסטן. אובמה ציין כי הנאום אז היה לו "קשה".  "זה היה בגלל שבקהל ישבו צוערים שבקרוב יישלחו לשם, וקיימת אפשרות שחלקם לא ישובו", אמר אובמה.


בהתייחסו לאפגניסטן אמר הנשיא האמריקני, כי אומדן לגבי מידת ההצלחה של ארצות הברית בנקיטת קו הפעולה הספציפי באפגניסטן יהיה רק בעוד כשנה, סוף שנת 2010.


למעשה, כמעניקי הפרס, אובמה העניק לעצמו מחמאות רק על מטרות עתידיות אליהן הוא שואף להגיע, ולא על הישגים מוחשיים, עליהם יכול היה לפרוש קרדיט, כמו: עלייה במספר המועסקים בארצו. כרגע, הכל מדבר על "מאמציו ל"...

  1. 1. יאללה שתיגמר לו כבר הקדנציה
    ניו יורקי 14/12/2009 09:35
    הנשיא הזה גרוע מאוד ליהודים, לאמריקאים, לכושים, לנוצרים, לערבים, לכל האנושות. יאללה....