יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו בכנסת: "לסוריה אין תנאים למשא ומתן"

נתניהו: כי נשיא צרפת סיפר לי לאחרונה שסוריה הסירה מסדר היום את דרישתה לנסיגה ישראל מרמת הגולן , כתנאי מוקדם לחידוש שיחות השלום בין שתי המדינות. "אנחנו מוכנים למו"מ מיידי ללא תנאים מוקדמים", אמר נתניהו

אבי משה כ' בכסלו תש"ע - 07/12/2009 21:09
סוריה מוכנה לוותר על תנאיה המוקדמים, כתנאי לפתיחת משא ומתן עם ישראל. כך אמר היום (ב') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בסקירה שמסר לחברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.
 
נתניהו סיפר, כי שמע את הדברים מנשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, בפגישה שקיימו לאחרונה. לדברי סרקוזי, אסד מוכן לוותר על התנאי המוקדם שעמד במשך שנים במוקד הויכוח בין סוריה לישראל, והוא הדרישה להתחייבות של ישראל לנסיגה מכל רמת הגולן.
 
"אם כך, אנו מעדיפים כבר את התיווך הצרפתי", אמר נתניהו לסרקוזי בתגובה, והוסיף: "אמרתי לו שיש צורך במתווך הגון, וכי לא בטוח כי טורקיה הוכיחה בתקופה האחרונה שהיא בראש רשימת המתווכים ההוגנים", אמר נתניהו, שהוסיף כי טורקיה הורידה לאחרונה את מפלס ההתבטאויות כלפי ישראל.
 
עם זאת, נשיא צרפת הבהיר לראש הממשלה, כי העמדה הסורית הרשמית, מדברת על נסיגה של ישראל לקווי 67'. "אנחנו מוכנים למשא ומתן מיידי ללא תנאים מוקדמים", אמר נתניהו.