יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

איראן מאיימת: יהיו השלכות לאיסור בניית הצריחים

שר החוץ האיראני שוחח עם שרת החוץ השוויצרית: "יהיו השלכות ליישום ההחלטה החדשה לאסור בניית צריחים"

ראובן שטיין י"ח בכסלו תש"ע - 05/12/2009 19:58
איראן נגד שוויץ: שר החוץ של איראן שוחח עם שרת החוץ של שוויץ והזהיר אותה מפני השלכות יישום ההחלטה לאסור בניית צריחים במגדי המוסלמים במדינה.

"תוצאת משאל העם, האוסרות את הבנייה של הצריחים, עומדות בניגוד לערכי מדינה שוחרת דמוקרטיה וזכויות אדם בזירה הבינלאומית", אמר שר החוץ האיראני, והוסיף כי הוא מביע תקווה שממשלת שוויץ תוכל לנקוט את הצעדים הדרושים ולהשתמש בדרכים חוקיות כדי למנוע את יישום ההחלטה.

את תוצאות משאל העם פרסמנו כאן ב'אתרוג', בו החליטו 57 אחוז מאזרחי שוויץ לאסור בניית צריחי מסגדים. שרת החוץ של שווייץ הביעה כבר את התנגדותה לתוצאות משאל העם ואמרה לשר החוץ האיראני בשיחתם האחרונה כי הממשלה תעשה הכול כדי לשמור על זכויות המוסלמים במדינה.

השגרירה של שוויץ באיראן זומנה למשרד החוץ בטהרן, שם מסרו לידיה מחאה רשמית מצד האיראנים. ראש המחלקה למערב אירופה במשרד החוץ האיראני מתח ביקורת על שנאת האיסלאם ושנאת הזרים באירופה, ועל כך שהתוכנית למאבק בסמלי המוסלמים החלה במדינה כמו שוויץ.
  1. 1. נראה לכם שהאירנים יתנו לבנות בית כנסת
    ניר 05/12/2009 20:16
    בגובה של 100 מטר בטהרן? ובכלל בכל עיר באירן