יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

האיחוד האירופי בעד עצמאות פלסטינית

דאגה בירושלים מההצהרה המסתמנת באיחוד האירופי, הקוראת לחלק את ירושלים ולהופכה לבירה משותפת

אבי משה י"ד בכסלו תש"ע - 01/12/2009 09:35
האם ישראל בדרך להתנגשות מדינית עם האיחוד האירופי? שרי החוץ של האיחוד האירופי צפויים לקרוא בשבוע הבא באופן רשמי, לחלוקת ירושלים ולהופכה לבירה משותפת לישראל ולפלסטין.
 
"הארץ" מדווח הבוקר (ג'), כי טיוטת הצעה של ההחלטה שניסחה שבדיה, הנשיאה התורנית של האיחוד, רומזת שהאיחוד האירופי יכיר בבוא היום בהכרזת עצמאות פלסטינית חד-צדדית, וזאת בזמן שישראל מנהלת קמפיין דיפלומטי לבלימת ההחלטה.
 
ככל הנראה, החלטת האיחוד האירופי צפויה להתפרסם בשבוע הבא, לאחר כינוס שרי החוץ של האיחוד האירופי בבריסל. השרים ידונו בתהליך השלום במזרח התיכון, ולראשונה הם צפויים ל
להגדיר באופן רשמי פתרון אפשרי לאחת מסוגיות הליבה בהסדר הקבע עם הפלסטינים.
 
לפי הדיווח, בטיוטת ההצעה נכתב שהאיחוד האירופי מודאג מהקיפאון בתהליך המדיני וקורא לחידוש מיידי של המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית, כדי להגיע בסופו של דבר ל"מדינה פלסטינית עצמאית דמוקרטית, בת-קיימא ובעלת רצף טריטוריאלי שתכלול את הגדה המערבית, רצועת עזה ומזרח ירושלים כבירתה".
 
עוד נאמר בהצעת ההחלטה, כי "האיחוד האירופי קורא לכל הצדדים להימנע מפרובוקציות. מעולם לא הכרנו בסיפוח מזרח ירושלים. כדי להשיג שלום אמיתי, יש למצוא דרך לפתור את מעמד ירושלים כבירת שתי המדינות. על ממשלת ישראל להפסיק את היחס המפלה כלפי פלסטינים במזרח ירושלים".
 
נראה, כי ההחלטה על הקפאת הבנייה לעשרה חודשים, לא מרשימה את מדינות העולם, גם לא את מדינות אירופה, אם כי יש לכך אזכור מקרי בטיוטת ההצהרה: "מועצת שרי החוץ רושמת לפניה את החלטת ממשלת ישראל להקפיא באופן חלקי וזמני את הבנייה בהתנחלויות, ומקווה שזה יהווה צעד קדימה לקראת חידוש המשא ומתן". המסמך מתייחס גם למאות המחסומים שכבר הוסרו בשטחים, אם כי "מחסומים רבים נותרו במקומם כדי להגן על ההתנחלויות", כדברי המסמך.
 
גורמים דיפלומטיים בישראל סבורים, כי שבדיה החליטה להוביל קו אקטיבי נגד ישראל. השגריר הישראלי במוסדות האיחוד האירופי, רן קוריאל, מאשים את שבדיה "שלוקחת את האיחוד האירופי למסלול התנגשות עם ישראל". גורמים אחרים בירושלים אמרו, כי "שבדיה מובילה קו אנטי-ישראלי חריף והופכת את אירופה ללא רלוונטית לתהליך השלום כפי שהיה לפני 2005".
 
  1. 3. עצומה: לסגור את הר הבית לערבים עד לשחרור גלעד שליט
    חתום עכשיו 01/12/2009 21:38
    http://www.atzuma,co.il/hamikdash/
  2. 2. מסע הצלב הרביעי 2009
    דודי מילר 01/12/2009 11:24
    ימח שמם וזכרם
  3. 1. ארור יהיה מי שיקבע לעם היהודי ויפגע בירושלים עיר
    ג'ינג'י =ת"א היהודי 01/12/2009 11:20
    ארור יהיה מי שיקבע לעם היהודי ויפגע בירושלים עיר
    בירת העם היהודי!! כל התרגילים המסריחים האלה הם מפושעי אוסלו!
    באיזה זכות אירופה האנטישמית מתערבת לנו??


    ירושלים המערבית והמזרחית בירת העם היהודי!! ארורים יהיו

    פושעי אוסלו שויתרו על ירושלים וגרמו להסתה נגדנו, לשנאה וליתר אנטישמיות!! אם אכן פושעי אוסלו היו יהודים אמיתיים היו יודעים שאין להם את הזכות הזאת לוותר על בירת העם היהודי לרוצחים או בכלל!!
    ירושלים אינה למכירה! ארור יהיה מי שידון עליה או יבטיח להעביר שעל ממנה לבני הבלייעל הארורים! הקב"ה נתן את ירושלים לעם היהודי מתנה שערכה לא יסולא בפז! זה כמו שהמלך נתן למלכה שלו יהלום נדיר וענק והיא הרי לא תוותר על היהלום למשרתת שלה ככה גם אנחנו לעולם לא נוותר על ירושלים שלנו! ירושלים היא עיר בירת העם היהודי ולאף ממשלה אין מנדט לוותר על גרגיר מהאדמה או בכלל לדון עליה!ירושלים נזכרת אלף פעם בתנ"ך היהודי ו – 0 פעמים בקוראן הארור שלהם. כל היהודים משתחווים לכיוון ירושלים והם משתחווים לכיוון מכה. ירושלים היא ראשונה בקדושה שלה ליהודים וחמישית לצ'וסלמים מכה היא הראשונה בקדושה שלהם. שילכו למכה או לעזאזל!
    לשחרר את ירושלים את הר הבית את כנסת העם היהודי את חברון ואת אדמות המדינה מכיבוש ערבי ולאלתר!! לקחת את מפתח הר הבית מהווקף ולתקן עוול היסטורי של השמאלן משה דיין ז"ל.

    לא יזכו לראות שעל מאדמות המדינה ולא את ירושלים עיר בירת העם היהודי לנצח נצחים! לעולם לא נוותר על רמת הגולן ולא נאפשר זכות שיבה! ארור יהיה מי שיקים מדינת טרור לצד מדינת ישראל!!

    מי הוא הכלבים האלה שמתערבים לנו בירושלים עיר בירת העם היהודי? מי הארורים האלה שמתערבים לנו בביטחון הפנים שלנו? וכעת מבקשים שישראל תאמץ את הפליטים הארורים האלה כי הם בעצמם לא מצליחים להשתלט עליהם בגלל שמדובר באוכלוסייה של טרוריסטים ופושעים!

    אוסלו מת יחד איתו מפת הדרכים! 16 שנה שנשפך דם יהודי בגלל הפושעים האלה והגיע הזמן למדיניות אחרת!
    דם היהודים הוא לא בושם צרפתי על מנת להמשיך ולהפיק ממנו!
    מי קבע שהמדיניות של השמאלנים היא הנכונה לעם היהודי? השמאלנים מרוב שרצים לכלבים האלה מובארכ ועבדאללה ומלקקים להם לא פלא שהם הרימו ראש עלינו!
    אסור לביבי להמשיך את המדיניות הארורה של השמאל ושל שר הכישלון שרק אסונות ונזקים ממיט עלינו עם המדיניות הארורה שלו שבעטנו בו בבחירות החוצה וכגנבים חדרו לממשלה על מנת לשיים את התוכניות הארורות שלו ושל פושעי אוסלו היא דרך שהותירה אחריה הרס אסונות שפיכות דם ושנאה רבה לשמאלנים עוכרי ישראל!! מספיק ללכת כמו עיוורים אחרי הפושעים האלה!!

    זה לא דמוקרטיה זה דיקטטורה מה שקורה עם הממשלה הארורה הזאת!!
    העולם צריך להתחיל וללחוץ על ירדן ומצרים לקחת חזרה אחריות על הפליטים שלהם!! מספיק לטמון את הראש בחול ולוותר לשני החמורים האלה שקופצים בראש! החמור מירדן שכח שבספטמבר השחור אבא שלו טבח בחלאות האלה וישראל נלחמה יחד איתו נגדם עכשיו כמו חמור קופץ שישראל תיקח אחריות על המנוולים הרוצחים האלה ותטפל בהם? מעולם לא היה עם פלשתיני הפלישתים היו אדומי שיער ואלה האדום היחידי זה דם היהודים שהם רואים!. לא נאפשר זכות שיבה וארור יהיה מי שיקים לכנופיית הרוצחים האלה מדינה. ירדן הארורה יש לה מספיק אדמות 3 מיליון וילות ל -3 מיליון הפליטים שלהם ואפילו ליותר!
    נמשיך את ההתיישבות על האדמות שלנו ונבנה בתים לתפארת מדינת ישראל!
    אסור להזרים לאבו צ'וסם עוד תחמושות, נשקים, כספים ואדמות, שחררו את הרוצחים שלהם על מנת לחזק אותו! ישראל צריכה להפסיק להזרים חשמל ומים ותרופות ומזון ולהתחיל להפנים לכול העולם שעל מצרים וירדן לקחת חזרה חסות על הפליטים שלהם!
    נשבר לנו מהאו"ם ומאירופה האנטישמית ומהממשל העוין בארה"ב! נשבר לנו מהממשלה הארורה הזאת! 365 יום בשנה 24 שעות ביממה עסוקים רק עם החלאות האלה כאילו אין למדינת ישראל בעיות על מנת לטפל בהם וכל המדינות בעולם סיימו את הבעיות הפנימיות שלהם ורק נשאר להם לטפל בפליטים הארורים האלה ובישראל! מדינה מתוקנת לא הייתה מאפשרת את ההתערבות הארורה הזאת!
    כמו שאיראן ובמדינות צ'וסלמיות מסוימות אומרים מפורשות אל תתערבו ככה ממשלה חזקה צריכה לעשות אבל הממשלה שלנו רופסת ומבזה ומתבזה!!והעוין מהבית הלבן שיחפש לו שעיר לעזאזל אחר אנחנו העם היהודי לא נאפשר לו לשלוט בנו עם האנטישמיות והעוינות שלו גם אם צריך להחזיר את השגריר הביתה עד יחלוף הממשל העוין הזה מהעולם!החברים / היועצים והמורים של העוין הזה הם אנטישמים ולכן לא מפליא אותנו היחס העוין שלו כלפינו!