יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נסע לקנות עיתון והגיע אחרי 600 ק"מ ל...מדינה השכנה

קשיש יצא לקנות עיתון, וסיים את ה'סיבוב' במשטרה במרחק של כ-600 ק"מ מביתו, במדינה השכנה . "כל הכיף זה ללכת לאיבוד", אמר הקשיש...

איתן פריד א' בכסלו תש"ע - 18/11/2009 17:50

קפיצה קטנה לחו"ל: קשיש כבן 81 מאוסטרליה יצא ל'סיבוב' קצר בקרבת ביתו על-מנת לרכוש עיתון יומי, אך פנייה בנתיב הלא נכון הביאה אותו לפתיחת מסע ארוך בן כ-600 קילומטר שהסתיים כשהוא כבר במדינה השכנה.

הקשיש, אריק סטוורד, תושב העיירה יאס הסמוכה לבירה, סידני, יצא בתחילת השבוע למכולת השכונתית. כאשר שב לביתו עם הקנייה – 'לקח' בטעות את הפנייה הלא נכונה ומצא את עצמו על הדרך המהירה, מה שלא מנע ממנו להמשיך את המסע שהתמשך על פני שמונה שעות רצופות. רק לאחר שגמע הנהג עם רכבו 600 קילומטרים, ניגש לשוטר מקומי בתחנת המשטרה במדינת וויקטוריה, ובקש את עזרתו, מפני שאיבד את דרכו. "רק יצאתי לנסיעה נחמדה, לא ידעתי לאן אני הולך, אבל איכשהו, עם קצת מזל, אני אוכל למצוא שוב את רעייתי".

לדעת הנהג, גם לאחר שהתארכה הנסיעה באורח ביזארי שכזה, היא נותרה עדיין בגדר של 'נחמדה'.

"אפילו שהיינו צריכים לצחוק, שאלנו אותו למה הוא לא עצר קודם לכן. הוא ענה 'אני פשוט אוהב לנהוג'", סיפר השוטר קלייטון סמית, אשר פגש בנהג, מושבע הכביש. רעייתו של הנהג שוחחה עימו טלפונית, אך הוא, בניגוד אליה, סבור כי "זה יותר מדי בלגן, לא? כאשר אתה מגיע לגיל 80 ומעבר, זה כבר לא משנה. הוא מחכה לנו שם ורק צריך לחכות לתור שלך". 

את דעתו הייחודית לא שומר הקשיש לעצמו, וכאשר נשאל אם הוא מתכוון להתקין מכשיר G.P.S  במכוניתו, למניעת הישנות המקרה, הוא לא כל-כך הבין מה רוצים ממנו. "למה שמישהו ירצה את זה? אפשר ללכת לאיבוד. איפה כל הכיף". דחה סטוורד את הרעיון.

ובכן, נסיעה טובה שתהיה לו...

  1. 1. כשאני יוצא לקנות עיתון
    שמערל 18/11/2009 18:19
    כשאני יוצא לקנות עיתון אני מקסימום מגיע אחרי 600 מטר לשטיבלאך.
    הזוי הסיפור הזה, אבל חמוד. תביאו הרבה כאלה . זה מעניין.