יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שר החוץ הצרפתי: הימים הקרובים – מבחן לישראל

שר החוץ הצרפתי, ברנאר קושנר, מבקר בישראל, ומגדיר את מצבם של ישראל והפלסטינים כמי שהזמן אינו עומד לצידם. יו"ר קדימה, לבני, אמרה לשר הצרפתי, כי שכונת גילה בירושלים היא קונצנזוס. קושנר ייפגש בהמשך עם ראש הממשלה, נשיא המדינה, שר הביטחון ושר החוץ

אבי משה א' בכסלו תש"ע - 18/11/2009 13:12
"הימים הקרובים הם ימי מבחן עבור הממשל הישראלי, וזה מכיוון שהזמן אינו לצדם של שני הצדדים, הישראלים והפלסטינים". כך אמר בצהרים שר החוץ של צרפת, ברנאר קושנר, במסיבת עיתונאים שקיים עם השר אבישי ברוורמן, בהתייחסו לפרשת הבנייה בשכונת גילה בירושלים, שהקהילה הבינלאומית הביעה מורת רוח ממנה.
 
קודם לכן נפגש קושנר גם עם יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, כי למרות התנגדות מדינות המערב, היא תומכת התוכנית הבנייה של 900 יחידות דיור בשכונת גילה. לדבריה, "גילה היא קונצנזוס ישראלי ומעבר לעיסוק בהקשר המיידי, ההבנה הזו חשובה לכל דיון על גבולות הקבע בכל הסדר עתידי".
 
לבני דרשה לקדם את הסנקציות כלפי איראן. "הקהילה הבינלאומית צריכה להיות ברורה בהקשר הזה. כל דיאלוג צריך שתהיה גם לו מסגרת זמנים", אמרה לבני לשר החוץ הצרפתי.
 
במהלך ביקורו בישראל, ייפגש קושנר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה שמעון פרס, שר הביטחון אהוד ברק ועם שר החוץ אביגדור ליברמן. הבוקר הוא נפגש עם הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, הנושא אזרחות צרפתית.