יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אחמדינאג'ד: "זכותנו הגרעינית אינה נושא למו"מ"

"אין מקום למו"מ על הזכות הגרעינית של האומה האיראנית", אומר הבוקר נשיא איראן, הקורא לדיון בנושא רק מול הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, וטוען כי המערב רק 'ירוויח' מן השת"פ מול איראן. המערב מאבד סבלנות, האיראנים ממשיכים למתוח אל הקצה

איתן פריד כ"ט בחשון תש"ע - 16/11/2009 09:34

המערב מאבד סבלנות ואיראן מקשיחה עמדות: "זכותנו הגרעינית אינה נתונה למשא ומתן", כך אמר הבוקר (ב') נשיאר איראן, מחמוד אחמדינאג'ד, שטען כי אין כל מקום לדון בנושא.

בציטוט, אותו הביאה הבוקר סוכנות הידיעות האיראנית, איסנ"א, צוטט הצורר האיראני כאומר כי "זכותה של האומה האיראנית לגרעין אינה נתונה למשא ומתן, ושיתוף הפעולה יתבצע בתוך מסגרת העבודה של הסוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם".

אחמדינאג'ד התייחס לשיתוף הפעולה שאמור היה להיות בנושא הגרעין לו ארצו היתה נכנעת לדרישות שסוכמו מולה, ואמר כי השיתוף רק ייטיב עם המערב. לדבריו, המערב "ירוויח' מן השת"פ מול הרפובליקה המוסלמית בנושא הבוער.

דבריו של אחמדינאג' באים יום בלבד לאחר שראשי מעצמות המערב, נשיא ארצות הברית, ברק אובמה ונעמיתו, נשיא רוסיה, דמיטרי מדבדב ציינו אתמול כי הזמן לשיחות מול איראן הולך ואוזל. בפגישה שקיימו השניים בסינגפור אמרו ראשי המעצמות כי אם לא תנקוט איראן צעדים ממשייים להחלת תוכנית גרעין שקופה ובלתי מאיימת, ייאלץ המערב לנקוט צעדים משמעותיים.