יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו לסרקוזי: "מוכן למו"מ עם סוריה ללא תנאים מוקדמים"

נתניהו נפגש עם נשיא צרפת סרקוזי בארמון האליזה, והדגיש כי הוא מוכן לפתוח במשא ומתן עם סוריה , בכל מקום בעולם וללא תנאים מוקדמים

דוד שמואלי כ"ד בחשון תש"ע - 11/11/2009 21:45
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (ד') בפגישתו עם הנשיא ניקולא סרקוזי כי "אשמח לכל הזדמנות למו"מ עם סוריה, מיד, בכל מקום בעולם, בלא תנאים מוקדמים".
 
את הדברים אמר במהלך פגישתם בארמון האליזה בפריז. מפמליית נתניהו נמסר כי נתניהו אמר את הדברים לאחר שסרקוזי העלה על השולחן את הסוגיה, על רקע הביקור הצפוי של נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, מחר (ה') בפריז.
 
המפגש האמור התקיים בסוויטה הפרטית של הנשיא בארמון האליזה ולא כבדרך כלל בטרקלין האירוח הרשמי. זאת, ככל הנראה כמחווה חברית מצידו סרקוזי לאורחו.
 
הפגישה, שאמורה היתה להימשך 45 דקות, התארכה בשעה שלמה נוספת. כמו בתום הפגישה אפופת המסתורין של ראש הממשלה שלשום עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, אף בסוף הפגישה הנוכחית בפריז לא התקיימה מסיבת עיתונאים, לא התקיימו נאומים, ואף לא נערכו תדרוכים לעיתונאים.
 
מפמליית ראש הממשלה נמסר כי הפגישה הייתה "חמה, טובה ולבבית". רובה של הפגישה עסקה בסוגיה האיראנית. בעניין הזה ראש הממשלה שיבח את עמדתה של צרפת, וכמו כן במשא-ומתן מול הרשות הפלסטינית. נתניהו אף עדכן את סרקוזי בנוגע לתוכנן של פגישותיו בוושינגטון. בטרם התקיימה הפגישה דווח כי ראש הממשלה הבהיר לסרקוזי את עמדתה הנחרצת של ממשלתו.