שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סוריה והחיזבאללה טוענים: "הספינה נשאה מטען אזרחי"

למרות התמונות שפורסמו אודות הארסנל הענק והקטלני של הנשק שנתפס בספינה בלב ים, שהייתה בדרכה מאיראן לסוריה, מכחישים בחיזבאללה ובסוריה בתוקף כי מדובר בנשק. חיזבאללה מגדיר את הפעולה כ"פיראטים ישראלים הפועלים במים הבינלאומיים"

אבי משה י"ח בחשון תש"ע - 05/11/2009 10:08
עושים צחוק מהעולם: חיזבאללה, סוריה ואיראן מכחישים בתוקף כי ספינת המשא שנעצרה שלשום בלילה מול חופי קפריסין, נשאה נשק מאיראן לחיזבאללה. סוריה טענה אתמול כי הספינה נשאה "מטען אזרחי והומניטארי", והבוקר (ה') מודיע ארגון חיזבאללה כי אין לו כל קשר לנשק שנתפס בלב ים.
 
ארגון חיזבאללה פרסם הבוקר הודעה, כי אין לו כל קשר לספינת הנשק ש"הפיראטים הישראלים הפועלים במים הבינלאומיים" החרימו, כלשון ההודעה. כלי התקשורת בלבנון העדיפו לתקוף את ישראל על "שוד וביזה" של ספינת מסחר, במקום לעסוק בתכולה הקטלנית שהייתה על סיפון האוניה.
 
שר החוץ של סוריה, ואליד אל-מועלם, הכחיש אתמול בכל תוקף את טענות ישראל – שגובו בצילומים ברורים – על נשק שהיה בספינה מאיראן לסוריה, ומשם לחיזבאללה.
 
"הספינה הזאת לא נשאה נשק איראני לסוריה, אלא מטען אזרחי והומניטארי. לא היה עליה שום ציוד צבאי או אמצעים לייצור נשק בסוריה", אמר השר הסורי בפגישה עם שר החוץ של איראן, מנושהר מותאקי, בטהרן. גם מועלם טען כי "בים התיכון פועלות מיליציות של פיראטים מקצועיים הפוגעות במסחר בין סוריה לאיראן".
  1. 1. צריך לשפר את ההסברה הישראלית
    אחד שחושב 05/11/2009 10:59
    אם לחיזבאללה יש אומץ להגיב את התגובה הנ"ל
    זה אומר שההסברה הישראלית לוקה בחסר "ענק"