יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סטודנטים תקפו את שגריר ישראל בטורקיה והשליכו לעברו ביצים

המשבר הדפלומטי עם טורקיה: סטודנטים השליכו ביצים לעבר שגריר ישראל במדינה, משרד החוץ: "נמשיך לפעול כרגיל"

ראובן שטיין י"ז בחשון תש"ע - 04/11/2009 18:51

המשבר הדפלומטי שכן קיים או לא קיים ניזון מהמתיחות בין טורקיה וישראל, היום זה כבר עבר לפסים אלימים.


לאחר שלאחרונה מוצפת התקשורת הישראלית בדיווחים על פגישותיו של נשיא טורקיה עם נשיא איראן, על התבטאויותיו החריפות נגד ישראל ועל המון העם ששורף דגלי ישראל ומניף דגלים של הרשות הפלסטינית לראווה, מסתבר שזה לא הכל.

היום נפל דבר בטורקיה, והגביר את המתיחות שצוברת תאוצה מדי יום, לאחר שנים של ידידות ושיתופי פעולה בין הצדדים. במהלך ביקורו של שגריר ישראל בטורקיה, גבי לוי, במתחם הקמפוס בעיר טרבזון, רדפו אחריו סטודנטים, השליכו לעברו ביצים וניסו להתפרץ לרכבו.


אתר ynet דיווח, כי משרד החוץ הישראלי, אשר את דבריו הביא יוסי לוי, דובר המשרד בירושלים טוען כי המשטרה המקומית התעמתה עם הסטודנטים, שניסו להפריע לשגריר לדבר במהלך ביקורו במתחם, והשליטה סדר במקום. השגריר סיים את הרצאתו והמשיך לנהל את פגישותיו.


עוד אמר לוי, כי מטרתם של המתפרעים היא למנוע מנציגי המדינה לסייר ולהביא את דבר ישראל לאוכלוסיה המקומית, אך אנשי השגרירות נחושים למנוע זאת מהם, והעמיד את התקרית המביכה באור בלתי רציני.


האם פרשייה מתוחה זו תסתיים בקרוב, ומה יהיו השלכותיה? עדיין אין לדעת.