יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שרי ההסברה נערכים למסע הסברה בעולם

קבוצת שרים ודיפלומטים יוצאת לשליחות הסברה ממוקדת במרכזי ההשפעה ברחבי ארצות הברית

דוד שמואלי י"ב באלול תשס"ט - 01/09/2009 08:32
שר החוץ אביגדור ליברמן, קיים אתמול (ב') מפגש הכנה יחד עם צוות השרים והשליחים שיועדו למשימות הסברה ודיפלומטיה ציבורית ברחבי צפון אמריקה.
 
המדובר בשרים משה יעלון, יוסי פלד, דן מרידור, בני בגין, סגן השר דני איילון והקונסול הכללי לשעבר אלון פנקס, שייצאו למסע הסברה בארה"ב, איש איש בתורו.מסע ההסברה יחל ביום ראשון הקרוב, ה-6 בספטמבר, ועשוי להימשך עד ל-18 באוקטובר. עם סיום שליחות ההסברה צפויות לצאת משלחות הסברה נוספות לרחבי העולם.
 
השליחות האמורה הנוכחית עשויה לכלול פעילות ממוקדת במרכזי ההשפעה ברחבי ארה"ב. במסגרת הפעילות, אמורים המסבירנים לפעול בוושינגטון, ניו-יורק, שיקאגו, בוסטון, אטלנטה, פילדלפיה, דטריוט, לאס-וגאס, סאן-פרנסיסקו, לוס-אנג'לס, יוסטון, קליבלנד, קולומבוס, טנסי ומיאמי.
 
המסבירים ירצו, יתדרכו, ואף ישוחחו באוניברסיטאות ובתוככי מכוני מחקר. לצד אלה אמורים להיערך פגישות עם מנהיגי ציבור ומעצבי דעת קהל, בין היתר עם סנאטורים, חברי-קונגרס, אנשי ממשל, מושלים וראשי ערים, עיתונאים, עורכים ופרשנים בכירים, ארגונים וקהילות יהודיות, ארגונים נוצריים וכנסיות ונציגי קבוצות אתניות שונות.
 
בתדרוך נכחו השרים יעלון ופלד, השליח המיוחד אלון פנקס ובכירי משרד החוץ. "בסקרים שנערכו לאחרונה בארה"ב הוכח שוב כי הציבור האמריקאי רואה בישראל בעלת ברית חשובה וכי מעמדה של ישראל בדעת הקהל האמריקאית איתן", אמר ליברמן והוסיף כי "למרות זאת, בשל החשיבות המיוחדת שרואה ישראל בקשר עם ארה"ב, יש להמשיך לחזק ולהעמיק את הקשר הזה גם בימי שגרה".