יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו: כל תקיפה בצפון - תחת אחריות ממשלת לבנון

ראש הממשלה נתניהו משגר מסר תקיף: "ממשלת לבנון תישא באחריות לכל תקיפה שתצא משטחם לישראל"

דוד שמואלי כ' באב תשס"ט - 10/08/2009 12:15
בביקור בחבל לכיש בקרב מפוני גוש קטיף שיגר הבוקר (ב') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסר תקיף לביירות. "שיהיה ברור שממשלת לבנון תישא באחריות לכל תקיפה שתצא משטחם לישראל", אמר ראש הממשלה.
 
נתניהו התייחס בדבריו ליחסי הכוחות המשתנים בלבנון. "אם חיזבאללה נכנס כגורם רשמי לממשלה, שיהיה ברור שממשלת לבנון תישא באחריות לכל תקיפה שתצא משטחם לישראל. ברגע שהם חלק מהממשלה, ממשלת לבנון הריבונית היא האחראית. אני מקווה שלא נידרש לתגובות שכאלה".
 
כזכור, בכיר בחיזבאללה הגיב אתמול (א') על דברי שר הביטחון אהוד ברק, לפיהם ישראל תפעל באופן חופשי במקרה של הידרדרות המצב הביטחוני בגבול עם לבנון. לדברי ספי א-דין, "אם איומיו של ברק רציניים, הוא יגלה שיולי-אוגוסט 2006 (מלחמת לבנון השנייה) היו בדיחה בלבד". ספי א-דין הבהיר, כי חיזבאללה אינו מעוניין במלחמה אולם הבהיר כי הארגון חזק היום יותר משהיה. "האיומים הישראלים ריקים מתוכן. אין להם שום משמעות", הוסיף. "כל התכניות המדיניות של הממשל האמריקאי להצר את צעדינו ולהתנקם בנו, בהישגנו ובניצחונותינו - נכשלו", אמר ספי א-דין, המשמש כראש המועצה הביצועית בחיזבאללה".
 
במהלך הביקור בחבל לכיש התייחס נתניהו גם לסוגיית שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט ואמר כי הנושא מעולם לא ירד מסדר היום.