תדיראן יוצאת בקמפיין רחב היקף למגזר החרדי תחת הכותרת: "גם בשבת, מעצמה טכנולוגית אצלך בבית"
תדיראן יוצאת בקמפיין רחב היקף למגזר החרדי תחת הכותרת: "גם בשבת, מעצמה טכנולוגית אצלך בבית"
תדיראן יוצאת לשוק עם מזגן חדיש ומתקדם בעל פונקצית שבת ייחודית המאפשרת שימוש במזגן בשבת בהידור רב בשבתות ובחגים. מסקרי עומק עולה כי הציבור החרדי בוחר במזגנים של תדיראן
ממחקרי עומק שביצעה תדיראן לקראת המהלך עולה כי למזגני תדיראן יתרונות רבים עבור הצרכן החרדי, והיא מובילה הן בתפיסת האמינות והן בפרמטרים טכנולוגים ואחרים. מהמחקר עלה כי הצרכן החרדי מעוניין במזגן 'מבית טוב עם אבא', כאשר תדיראן מוכרת כמותג אמין ומוערך מאוד. יצוין, כי שוק המזגנים החרדי נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, הן בשוק הפרטי והון בשוק המוסדי.
הקמפיין נערך במחלקה החרדית של מקאן אריקסון, שתדיראן הצטרפה בשנה האחרונה למעגל לקוחותיה.
יהודה ווכטל, מנהל השיווק של תדיראן מסר כי:" קהל הלקוחות הדתי והחרדי מהווה נתח נכבד וחשוב מסך הלקוחות של חברת תדיראן. החלטנו לפתח ולהרחיב משמעותית את הפנייה לציבור זה על ידי מזגן ייעודי ובלעדי המותאם לציבור הדתי והחרדי .המוצר מאפשר שימוש למהדרין במזגן בשבתות בחגים או כדברי הרב הלפרין "פיקוד שבת זה מנטרל את ההשפעה על פעילות המזגן ,כתוצאה מפיחת דלתות חלונות או סגירתן ומעצם נוכחות האדם בשטח,ויש הידור רב להשתמש במזגנים אלו בשבתות וחגים"
מזגני תדיראן
תדיראן, החברה המובילה בישראל למוצרי צריכה, הפכה ב-46 שנות פעילותה לשם נרדף למזגנים איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מציעה מגוון פתרונות מיזוג אוויר לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, הכוללים קו מוצרים רחב. מהמחקר שערך מכון MARKET WATCH עולה, כי תדיראן מובילה במודעות של הצרכנים הישראלים לחברות המייצרות מזגנים, וכי היא נתפסת כוותיקה והישראלית מביניהן. מזגני תדיראן נתפסים כאיכותיים ואמינים וכן כבעלי מחיר טוב יותר מהמתחרים, ואילו השירות של החברה נתפס כמהיר ויעיל.