שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

טרה בפעילות ייחודית לקראת חג השבועות תש"ע

טרה בפעילות ייחודית לקראת חג השבועות תש"ע

לקראת החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים: גבינת קרם שמנת בטעם פלפל שחור גרוס וגבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם

איתמר רוזן, כ"ה באייר תש"ע - 09/05/2010 08:59
לכבוד החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים בעולם הגבינות:

    * גבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם – מושקת לכבוד החג באריזה משפחתית חסכונית בגביע המכיל 750 גרם. הגבינה הלבנה באריזה החדשה היא אותה גבינה טעימה ומוכרת אשר נמכרת היום בגביעי ה- 250 גר' וה- 500 גר'. האריזה החדשה של 750 גר' הינה אריזת חסכון המתאימה במיוחד לצריכה המשפחתית וכן לאפייה ובישול, אשר בחג השבועות הינם מאוד פופולרים.

    * גבינת קרם שמנת פלפל שחור גרוס – גבינת קרם שמנת 5% במרקם עשיר ובטעם מעודן של פלפל שחור גרוס. גבינת קרם שמנת 5% מומלצת למריחה על לחם רגיל או קלוי לצד סלט להעשרת הארוחה. מחלבת טרה ממשיכה לחזק את מעמדה כשחקן שני בקטגוריית הגבינות קרם שמנת. הטעם החדש מתווסף לשלושת הטעמים הקיימים: טבעי, זיתים ושום שמיר.

הגבניות החדשות  []

 
המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות.

לאחרונה השיקה טרה שמנת מתוקה עמידה 38% שומן, אשר הוכיחה את עצמה באיכויות ההקצפה והפכה את טרה לשחקן השני עם נתח שוק של 14.2%. שמנת מתוקה הינו מוצר פופלורי מאוד בחג השבועות וניצרך להכנת מגוון רחב של מנות עיקריות ואחרונות. 

ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק:"השקת המוצרים הם חלק מהמשך התחדשות מחלבת טרה. לאור התגובות המצוינות שקיבלנו לטעם ולמרקם של גבינות טרה, החלטנו להשיק לקראת חג השבועות גבינה לבנה באריזה גדולה שעונה על צרכי החג ולגוון עם טעם נוסף בסדרת גבינות השמנת כאופציה נוספת לגיוון הארוחה".

דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה:"מעבר להשקת המוצרים החדשים וכחלק מהכבוד שאנו רוחשים לחלב, לפרות ולרפתנים, נרענן את עיצוב קרטוני החלב של טרה בסדרה חגיגית לחג. חג שבועות שמח!".