יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

בילינסון: מכון חדש לגסטרואנטרולוגיה

בילינסון: מכון חדש לגסטרואנטרולוגיה

ביה"ח ומחוז דן פתח תקוה של הכללית הקימו 'מרחב לגסטרואנטרולוגיה': מערך שירותי גסטרו שמנוהל במשותף לשיפור האיכות הרפואית, השירות וזמינות תורים 3 חדרי בדיקות נוספים, חדר התאוששות גדול ומרווח, שיטות מתקדמות למניעת זיהומים

איתמר רוזן, כ"ב באייר תש"ע - 06/05/2010 01:44
בבי"ח בילינסון מקבוצת שירותי בריאות כללית נערכה פתיחה חגיגית של המכון החדש לגסטרואנטרולוגיה (מחלות דרכי העיכול) במעמד המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל והשר לשיתוף פעולה אזורי סילבן שלום. במכון החדש, בניהולו של פרופ' ירון ניב, נפתחו 3 חדרי בדיקות נוספים וחדר התאוששות גדול ומרווח ומיושמות בו שיטות מתקדמות למניעת זיהומים. לרגל פתיחת המכון התקיים בביה"ח יום עיון בנושא מחלות דרכי עיכול, בהשתתפות מומחים בכירים מהארץ ומהעולם, שהגיעו ארצה לרגל האירוע. 

פתיחת המכון החדש מהווה חלק מהאסטרטגיה של  שיתוף פעולה בין מרכז רפואי רבין ומרפאות הקהילה של 'שירותי בריאות כללית' שבמסגרתה הוקם "מרחב לגסטרואנטרולוגיה". מטרת המרחב הינה שיפור איכות הטיפול הרפואית והשירות ללקוחות הכללית. 

פרופ' ירון ניב, מנהל המערך לגסטרואנטרולוגיה במרכז רפואי רבין: "חשיבות המרחב לגסטרואנטרולוגיה היא באינטגרציה של כוחות הרפואה בתחום הגסטרואנטרולוגיה של הקהילה ובית החולים, לייעול ושיפור הטיפול בחולים."

לדברי עידו לקס, מנהל מחוז דן פתח תקוה: "הקמת המרחב תביא, בנוסף, לשיפור השירות ללקוחות הכללית הודות להגדלת מספר חדרי הטיפול, הגדלת זמינות התורים וקיצור זמני ההמתנה באמצעות ניהול יעיל יותר של המשאבים והתשתיות הקיימים בבית החולים ובמרפאות הקהילה". 

בפתיחת המכון השתתפו ד"ר אהוד דודסון, סמנכ"ל וראש חטיבת בתי החולים בשירותי בריאות כללית;

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון); פרופ' ירון ניב, מנהל מערך גסטרואנטרולוגיה במרכז הרפואי; עידו לקס, מנהל מחוז דן-פ"ת של שירותי בריאות כללית, חברי הנהלת הכללית, הנהלת ביה"ח, סגל מכון הגסטרו ואורחים נוספים. 

השר סילבן שלום: "אני מברך את פרופ' ניב על הרחבת המכון בבילינסון. זהו צעד חשוב למען החולים, אך גם להגברת המודעות בציבור למחלות גסטרו ודרכי מניעתן. למודעות יש יכולת למנוע התפתחות של מחלות, שהפכו לצערי בשנים האחרונות "למכת מוות" גדולה יותר מתאונות דרכים."    

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): "מכון הגסטרו בבילינסון מעניק רפואה איכותית ומקצועית בשילוב רמת שירות גבוהה. אני מאמין בקשר בין ביה"ח לקהילה ורואה בשילוב הכוחות משאב אדיר למיצוי הפוטנציאל הטיפולי והשירותי בצורה הטובה ביותר."