דאב: השקת סדרת דאודורנטים מרעננת
דאב: השקת סדרת דאודורנטים מרעננת
מותג דאב מבית יוניליוור משיק את סדרת הדאודורנטים המרעננת לרגל הקיץ הישראלי, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪
במרכז הסדרה, סט GO FRESH הכולל מגוון מוצרים בשלושה פורמטים – ספריי, רול און עומד על הראש וסטיק המוצעים בניחוח מלפפונים ותה ירוק או בניחוח אשכולית ולמון גראס ומעניקים הגנה ממושכת ורעננות לאורך כל היום.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "לפני כשנה הושקה סדרת GO FRESH – סדרה זו זכתה להצלחה. אנו שמחים להמשיך ולבסס את מעמדה של הסדרה ומעמדו של מותג דאב בכלל באמצעות קמפיין חדש הממשיך לפנות את קהל היעד בשפה עדכנית, מיוחדת ורעננה."
תחום הדאודורנטים בישראל מאופיין על ידי נאמנות לפורמט (ספריי, רול-און, סטיק). בשנה האחרונה התחזקו הפורמטים רול און וספריי ב- 10% כל אחד והיום מהווה כל פורמט 35% מכלל קטגוריית הדאודורנטים. פורמט הסטיק מהווה 18% מהקטגוריה.