שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

כלי בישול באיקאה

כלי בישול באיקאה

כלים מכלים שונים ברשת איקאה: סירים, מחבתות, בישול ואפייה ומה שרק תרצו

איתמר רוזן, ט"ז בניסן תש"ע - 31/03/2010 18:13
כלי בישול בציפוי טפלון פלאטינום בטיחותי באיקאה: סירים מחבטות וקלחות

לרגל הפסח רשת איקאה מציעה מגוון רחב של כלי מטבח לבישול, אפייה, הגשה ואירוח בחג ובמחירים שווים לכל נפש. יתרונות כלי הבישול טמון בחומרים מהם עשויים המתאימים לכל סוגי הכיריים ולתנור,  עשויים ממתכת, נירוסטה, ציפוי טפלון פלאטינום, שהוכח כבטיחותי ומונע הידבקות.

יתרון נוסף הכלים הינם בעלי דפנות עבות מה שמאפשר צלייה באופן שווה ובכך מתאפשר בישול בצורה אחידה.

משפחת FAVORIT

מחבת 28 אלומיניום- מתאים לכל סוגי הכיריים. עשוי כולו ממתכת, בטוח לשימוש גם בתנור; גובה: 5 ס"מ;קוטר: 28 ס"מ; חומר עיקרי: אלומיניום מגולוון, בציפוי טפלון ידית: פלדת אל חלד. מחיר 199 שקלים.

קלחת עם מכסה 2 ליטר פלדת אל-חלד-מתאים לכל סוגי הכיריים. עשוי כולו ממתכת, בטוח לשימוש גם בתנור. כולל סימון מידה פנימי המקל על מדידת כמות הנוזל ישירות בתוך הכלי. גובה: 10 ס"מ; קוטר: 19 ס"מ; בטוח לניקוי במדיח כלים.עשוי פלדת אל חלד, אלומיניום. מחיר: 149 שקלים.

קלחת עם מכסה 1 ליטר פלדת אל-חלד- מתאים לכל סוגי הכיריים ולשימוש בתנור; עשוי כולו ממתכת, בטוח לשימוש גם בתנור. הדפנות העבות מאפשרות לפזר את החום באופן שווה לחימום אחיד של כל המזון בכלי; גובה: 8 ס"מ; קוטר: 15 ס"מ; בטוח לניקוי במדיח כלים. עשוי מ פלדת אל חלד, אלומיניום. מחיר: 119 שקלים.

מחבת צלייה 28X28 עשוי ברזל יצוק- מתאים לכל סוגי הכיריים. עשוי כולו ממתכת, בטוח לשימוש גם בתנור; רוחב: 28 ס"מ, גובה: 4.5 ס"מ, אורך: 28 ס"מ, עשוי מ ברזל יצוק, ציפוי אמייל, מחיר: 199 שקלים.

משפחת  MEDALJ

סיר עם מכסה 5 ליטר פלדת אל-חלד- מתאים לכל סוגי הכיריים. עשוי כולו ממתכת, בטוח לשימוש גם בתנור. התחתית עבה ועשויה מ-3 שכבות פלדת אל-חלד בשילוב שכבת אלומיניום למניעת שריפה והדבקת תבשילים לסיר; גובה: 14 ס"מ; קוטר: 22 ס"מ; בטוח לניקוי במדיח כלים. מחיר: 185 שקלים.

סיר עם מכסה 2 ליטר פלדת אל-חלד-  בעל תחתית עבה העשויה מ-3 שכבות פלדת אל-חלד בשילוב שכבת אלומיניום למניעת שריפה והדבקת תבשילים לסיר. מתאים לכל סוגי הכיריים; בטוח לשימוש בתנור בחום גבוה: 11 ס"מ; קוטר: 16 ס"מ. מחיר: 125 שקלים.


ניתן להשיג במחלקת כלי בית ברשת.