יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אושר עדי עד

אושר עדי עד

התחרות העזה בשוק המזון חוזרת ● לאחר כשנה וחצי שבה אילץ הסכם הצינון עם שופרסל את בעלי "אלף" לשעבר שלא לפתוח סניפים במגזר החרדי, נפתח סניף אושר עד בירושלים ועומד לעשות 'בית ספר' לכל המרכולים

איתמר רוזן, ז' בניסן תש"ע - 22/03/2010 09:49
עם תום תקופת הצינון שכפה עליהם ההסכם עם חברת שופרסל, כאשר רכשה את השליטה ברשת "אלף" (זול פה) ולאחר כשנה וחצי בה לא פעלו בשוק החרדי, פותחים היום בעלי "אלף" לשעבר את הסניף המרכזי של רשת המזון "אושר-עד" בגבעת שאול בירושלים.

מדובר בחנות ענק המתפרסת ע"פ כ- 6000 מ"ר ברחוב בית  הדפוס בגבעת שאול ירושלים. זהו הסניף הראשון של הרשת הממוקד לציבור החרדי, לאחר שנפתחו 2 סניפים נוספים קודמים במגדל העמק ובקרית ביאליק שבקריות.

מומחים בשוק המזון מעריכים כי כניסת רשת "אושר עד" לתחום, תעורר מחדש את התחרות בתחום לטובת הצרכנים, לאחר תקופה ארוכה שבה לא היתה תחרות אמיתית בשוק המזון החרדי. כזכור מתקופת פעילותם בשוק החרדי, מדובר במתחרים עיקשים ועקביים ומניסיון העבר נראה, כי התחרות שתתפתח תגרום להוזלה משמעותית לצרכן, בשלב זה בעיקר באזור ירושלים. ובכך הצרכנים יהיו אלו שיהנו מחזרת הרשת למגזר החרדי. 

בעבר יצאו בעלי הרשת בקמפיינים ייחודיים, ולעתים משעשעים, תחת הסיסמאות "עובדים עליכם בעיניים", "כולם מוכרים לך, אנחנו קונים בשבילך", וכן רק מה שצריך והכי בזול ועוד. אך מאחורי הקלילות והשעשוע הסתתרה אסטרטגיה של גישה ישירה פשוטה ונטולת סיבוכים: אין מבצעים נקודתיים, אין הוזלות זמניות, אין מניפולציות שיווקיות, יש רק  הוזלה ישירה, רוחבית ועקבית הנתמכת בהוצאות הפעלה נמוכות. 

נראה כי הרשת החדשה 'אושר-עד' מתכוונת להמשיך ולפתח את האסטרטגיה השיווקית הזו גם בגלגולה הנוכחי תחת הסלוגן "בלי טריקים בלי שטיקים"