יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

האוטובוס כבר עבר?

שירות מהפכני לנוסעי 'סופרבוס' במודיעין עילית: מערכת 'נקסט-באס' המודיעה מתי יגיע האוטובוס לתחנה. בכל אוטובוס יותקן שבב GPS באמצעותו יהיה אפשר לדעת היכן ממוקם האוטובוס ומתי הוא צפוי להגיע וכל זאת באמצעות חיוג למספר סלולארי

יוסי בלוך, ט"ו באב תש"ע - 26/07/2010 17:39
קו 310 עבר כבר? עבר או לא עבר, אנחנו לא יודעים לענות אבל כנראה שבקרוב השאלה הזו תהיה נחלת העבר. סופרבוס משיקה את שירות 'נקסט-באס' הייחודי בקווי התחבורה שלה במודיעין עילית, זאת עם תום תקופת הניסוי המוצלח במערכת שהתקיימה בבית שמש.

מערכת ה'נקסט-באס' פועלת באמצעות טכנולוגיית GPS. בכל אוטובוס מותקן שביב GPS המשדר בכל רגע נתון למערכת ה'נקסט-באס' את מיקומו המדויק של האוטובוס. כאשר נוסע ממתין בתחנה ומבקש מהמערכת מידע על הגעתו של האוטובוס לתחנה, המערכת משקללת את זמן ההגעה מנקודת המיקום שלו באותו רגע נתון אל התחנה, וכך יודע הנוסע את זמן ההמתנה עד להגעתו של האוטובוס הבא.

איך זה עובד? פשוט מאוד! מחייגים למס' 050-5005005 בעלות שיחה לטלפון סלולארי, מקישים את מס' הקו ומס' התחנה המופיע בהבלטה על-גבי תחנת האוטובוס, ומערכת ה'נקסט-באס' אומרת לך מתי אמור האוטובוס להגיע לתחנה.

בהנהלת 'סופרבוס' מציינים, כי שעות רבות שקדו מיטב המוחות של מומחי ההיי-טק על המערכת הזו, לצד השקעת מחשבה רבה ומשאבים לא מבוטלים, כדי להוציא את השירות הזה מן הכוח אל הפועל. לאחר מספר חודשי הרצה וניסיון שערכה החברה לשירות ה'נקסט-באס' באשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים, מגיעה הבשורה גם לתושבי מודיעין עילית.

בחברה מוסיפים ואומרים, כי המהפכה הטכנולוגית שעוברת החברה, מצביעה על ההתפתחות וההתקדמות של הכלים הביצועיים העומדים לרשותה של החברה שישפרו באופן משמעותי את השירות אותו תקבל האוכלוסייה המקומית.

בין השיפורים וההתפתחות הטכנולוגית של החברה ניתן למנות את המעבר לשימוש בכרטיסי 'רב-קו' וכן את הפעלת שירות ה'נקסט-באס' לשירות משתמשי התחבורה הציבורית במודיעין עילית. "אין ספק כי עם הכנסת הכלים הטכנולוגיים הללו לשירות בחברה, יחולו שינויים ושיפורים ניכרים אותם יחושו הלקוחות בעתיד הקרוב", אומרים בהנהלת סופרבוס. 
  1. 1. סופר בוס
    איש אחד מקרית ספר 14/08/2010 23:21
    כנראה שכשנבדוק (ד"א הסלולרי לא כשר) תמיד נשמע שהאוטובוס עדיין לא יצא מהמסוף.