יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

ביה"ח הממוגן הבא: בבני ברק

בית החולים הממוגן הרביעי בישראל יהיה בבני ברק - 'מעיני הישועה'. ביה"ח ישודרג בעלות של 24 מל"ש, וייבנה בו מגדל אשפוז גדול פי 5 מן הקיים

איתן פריד, כ"ד בסיון תש"ע - 06/06/2010 11:18
בית החולים הממוגן הבא יהיה בבני ברק, כך סיפר ד"ר ליוור, מנכ"ל ביה"ח מעייני הישועה, לאורחו הרב מנחם אליעזר מוזס. המנכ"ל הציג בפני האורח גם את התוכניות העתידית ודגם מגדל האשפוז החדש והמפואר שגודלו, עפ"י התוכניות, הוא פי חמישה מהקיים. 16 קומות. מהן 4 מתחת לפני האדמה שיהפכו אותו לביה"ח הרביעי הממוגן בישראל. בקרוב יחלו עבודות הרחבת הבנין הקיים כיום לקליטת מחלקות נוספות בהיקף של 24 מיליון ₪.

"זכיתי להיות ליד ערש לידתו של 'מעיני הישועה' בחנוכת הבית וכעבור שנה זכיתי להימנות על המסייעים במלאכת הקודש ופעלתי למתן סיוע מיוחד של מיליון ₪ לביה"ח מידי שר האוצר דאז, יצחק מודעי. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי אז והיום; אשמש כשגרירכם הנאמן במוסדות השלטון והכנסת -– כך אמר יושב ראש סיעת 'יהדות התורה', ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס בביקור שערך במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק. 

הרב מוזס אמר כי 'מעיני הישועה' רשם בשני העשורים, מאז הקמתו, פרקים מזהירים של מקצוענות כהלכה בדברי ימי היהדות החרדית. "נוכחתי לשמחתי בהתפתחות האדירה של ביה"ח ואשמח לעמוד לימין בית החולים בליווי התפתחותו והרחבת השירותים המופעלים בו". יו"ר סיעת 'יהדות התורה', הרב מוזס הבטיח כי ייוועד עם ראשי משרד הבריאות ויו"ר וועדת הבריאות בכנסת לבחינה מחדש והסדרת החקיקה שתאפשר ללקוחות קופות החולים השונות לבחירת בית חולים לעריכת הבדיקות הנדרשות ולהגדלת תקציבי הפיתוח של משרד הבריאות.

הרב מוזס ערך ביקור בכמה ממחלקות האשפוז ובהם; פנימית, פנימית מוגבר, מונשמים, טיפול נמרץ. התינוקות והפגיה. הרב מוזס שוחח עם כמה ממנהלי המחלקות ועם כמה מהמאושפזים ובני המשפחות והתרשם מאיכות הטיפול והמסירות הרבה של הצוות הרפואי.

בישיבת עבודה שהתקיימה בהשתתפות; מנכ"ל ביה"ח, ד"ר יורם ליוור, המנהל האדמיניסטרטיבי, נדב חן וסגנו מר מיכאל פנחסי אמר ד"ר ליוור כי המרכז הרפואי 'מעיני הישועה', החוגג בקרוב שני עשורים, מעניק טיפול לכ - 100,000 מטופלים בשנה ב- 14 מחלקות אשפוז, 5 מכונים, 23 מרפאות חוץ, 11 חדרי לידה, 4 חדרי ניתוח, 6 מעבדות, בנק הדם, ו- 6 חדרי מיון. "ב'מעיני הישועה' – הציג ד"ר ליוור - מועסקים למעלה מ- 800 אנשי מקצוע, בתוכם צוות רפואי וסיעודי מקצועי ומיומן מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון מקצועי עשיר ומגוון המונה כ- 100 רופאים, בהם 11 פרופסורים, כ-400 אחיות וכוחות עזר ואנשי צוות פרא רפואי ומתנדבים רבים המשתלבים במגוון שירותי התמיכה והעזרה בכל מחלקות המרכז הרפואי.

"מאז 2004 חל גידול של מעל 15 אחוזים בכל שנה במספר ימי האשפוז. במספר הניתוחים, ובמספר התינוקות הנולדים בביה"ח ואנו נמצאים במקום השלישי בישראל במספר הלידות. כ"י. אם בשנת 2008 עמד מספר ימי האשפוז, לא כולל יילודים, על 67.730 הרי שבשנת 2009 אנו עומדים כבר על המספר 69.491. בשנת 08' נולדו בשעטו"מ כ- 8.500 תינוקות ובשנת 09' עברנו את המספר – 9.500 תינוקות, ב"ה. כך גם במספר הניתוחים. במהלך 09' ערכנו 3335 ניתוחים".


טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]