יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

אלעד: חיסכון בחשבון המים של התושבים

תאגיד המים של אלעד (מיתב) יחליף ללא עלות את מדי המים הישנים בבתי התושבים במדי מים חדשים ומשוכללים. המדים יתריעו מיידית על נזילה או על צריכת מים מופרזת

אהרן שיין, כ"ז בניסן תש"ע - 11/04/2010 19:52
מדי מים חדשים ומשוכללים: חברת מיתב – תאגיד המים והביוב של אלעד, הודיעה על כוונתה להחליף כ-10 אלפים מדי מים ישנים במערכות מדי קריאה מרחוק (קר"מ) משוכללות וחדישות. במיתב מדגישים כי עלויות ההחלפה לא יועמסו על התושבים וכי הם יקבלו את מדי המים החדשים בחינם. פעולת ההחלפה תיעשה בהדרגה, והיא צפויה להסתיים עד סוף שנת 2010. המהלך קיבל את ברכתם ואישורם ההלכתי של רבני העיר אלעד.

חברת מיתב מדגישה, כי מדי הקר"ם החדשים עומדים בתקני הפעלה מחמירים אשר קבלו את אישורן של הרשויות המוסמכות. בנוסף, במיתב גאים לציין, כי מערכת הקר"ם קיבלה אישור הלכתי להפעלת המערכת ע"י רבני העיר אלעד, הגרש"ז גרוסמן שליט"א והגר"מ מלכא שליט"א. 

"המעבר למוני קר"מ ישפר את השרות לצרכני המים. מוני הקר"מ יעבירו מידע בזמן אמיתי ויאפשרו דיוק רב בקריאת צריכת המים", כך אומר חנוך מילוא, מנכ"ל מיתב.

קודם להחלטה על החלפת מדי המים נפגש מנכ"ל תאגיד מיתב מספר פעמים עם רבני  אלעד והציג בפניהם את יתרונות שעוני הקר"ם והציג בפניהם את דרך הפעולה שלהם שאינה גורמת לחילול שבת.

"מערכת הקר"ם מסוגלת להתריע בזמן אמיתי על נזילה או על צריכת מים ביתית או עסקית מופרזת ותאפשר משלוח הודעה לצרכן מיד עם קבלת ההתרעה. גילוי הנזילה במועד וההודעה על כך תאפשר לצרכני המים לטפל בתקלה ברשת המים הביתית באופן מיידי וכך לחסוך בעלות המים המתבזבזת" מסביר דובר תאגיד מיתב, ד"ר שלמה צדוק.
 
"בנוסף", אומר צדוק, "תאפשר המערכת לקרוא את מד המים בזמן החלפת צרכנים ולבצע חישוב מדויק של צריכות המים של הדיירים היוצאים ורישום מדויק של מד המים עם כניסת הדיירים החדשים. מערכת הקר"ם תמנע טרחה מיותרת לדיירים המתחלפים ותמנע מחלוקות עתידיות ביניהם ".

בחטיבת ההנדסה של מיתב מדגישים כי מדי הקר"ם החדשים פועלים על באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפועלת על בסיס פענוח גלי רדיו שאין בהן קרינה בעייתית.

"המעבר למערכות הקר"מ הוא עוד שיפור ממשי בתשתית אספקת המים ובשרות האיכותי והיעיל לתושב. אנו ערים במיוחד לכל החידושים האחרונים בתחום אספקת המים לתושבים ושוקדים ללא הרף על שיפור השרות לתושב ואיכות המים שהוא מקבל", מסכם מנכ"ל מיתב.

מכתב מרבני אלעד על כשרות המשאבת מים החדשה
מכתב מרבני אלעד על כשרות המשאבת מים החדשה