יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

ביתר: נחנך סניף דואר חדש בגבעה B

מנכ"ל הדואר: הסניף החדש נפתח בעקבות קצב ההתפתחות המהיר של העיר

משה שוורץ כ"ג בחשון תש"ע - 10/11/2009 14:31
בתחילת השבוע נחנכה סוכנות דואר נוספת בגבעה B בעיר ביתר-עילית. באירוע הפתיחה שנערך בסניף השתתפו: הגר"י ברזובסקי שליט"א בן כ"ק האדמו"ר מסלונים, מנכ"ל דואר ישראל מר אבי הוכמן, ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין, מ"מ מרחב ירושלים בדואר ישראל מר אודי שירוני, מנכ"ל העירייה ר' יהודה גרליץ, אישי ציבור, בכירים מדואר ישראל ואורחים נכבדים מהעיר.
 
בקביעת המזוזה התכבד הגר"י ברזובסקי שליט"א כשלצידו אבי הוכמן מנכ"ל הדואר. לאחר מכן ברך הרב את מר הוכמן ואת דואר ישראל בברכת הצלחה וסייעתא דשמייא בכל פעולותיהם הברוכות.
 
ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין נשא דברי תורה וברכה. לאחר מכן שיבח את מנכ"ל הדואר על שדאג להרחיב את השירותים למען תושבי העיר.
 
מנכ"ל דואר ישראל מר אבי הוכמן אמר: "אני שמח לחנוך היום את סוכנות הדואר החדשה בביתר עילית שמתווספת לסוכנות הדואר הפועלת בעיר ולמאות יחידות הדואר הפרוסות בכל רחבי הארץ. ההחלטה לפתוח סוכנות דואר נוספת בביתר עילית נובעת מקצב ההתפתחות המהיר של העיר. חברת דואר ישראל רואה בתושבי העיר ביתר עילית ובמגזר החרדי כולו קהל לקוחות חשוב, איכותי ונאמן.
 
בפגישה שנערכה בין אבי הוכמן ובכירי משרדו בלשכת ראש העיר לפני אירוע הפתיחה, דנו במקום על פעילויות נוספות בדואר ישראל לתועלת תושבי ביתר עילית. מר הוכמן הודה לראש העיר על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך.
 
בחברת דואר ישראל מציינים, כי הושקעו משאבים כספיים רבים בהתאמת המבנה לסוכנות דואר חדישה ומודרנית. המבנה, גדול ומרווח, 110 מ"ר, עוצב בסגנון חדשני, בהתאם לקונספט החדש של חברת דואר ישראל. בסוכנות הדואר הותקנה מערכת ממוחשבת לניהול תורים המשפרת במידה ניכרת את איכות השירות. בנוסף, הוצבו כורסאות ישיבה לנוחות הלקוחות הממתינים בתור לקבלת שירות. סוכנות הדואר החדשה נמצאת במרכז המסחרי "תמרים" שבגבעה B.


Sason Tiram
מנכ"ל הדואר מעניק לראש העיר את הבול האישי של ביתר-עילית [צלם]
  1. 3. זוועה
    לאה ש. 18/11/2009 15:27
    מזה זמן אני זועקת בפני כל מי שאפשר אודות המחדל החמור והזועק לשמיים שנקרא סניף דואר ברמת בית שמש.
    רק לדוגמה השבוע המתנתי קרוב לשעה כדי לקבל דבר דואר רשום.
    זהו עוול שאינו ניתן להסבר. בעיריה הסבירו לי כי יצאו כמה מכרזים וזה לא היה רווחי לאף אחד.
    אז אולי שמישהו יתארגן להגשת עתירה לבית משפט נגד רשות הדואר?
    זה לא יכול להימשך כך.
    אני ממליצה לאתרוג להרים את הכפפה ולערוך תחקיר מקיף.
    בברכה,
    לאה ש.
  2. 2. תגובה לשמואל
    איתן 18/11/2009 14:39
    שמואל שלום,
    אני מנסה זה זמן לפתוח סוכנות דואר ברמת בית שמש א' ללא הצלחה. כנראה שאין אם מי לדבר.
  3. 1. מה עם רמת בית שמש?
    שמואל 10/11/2009 19:44
    יפה לכם בביתר. העיקר שלנו ברמת בית שמש א' אין סניף דואר בכלל. חברה מושחתת הדואר האלה. רק כסף בראש שלהם. לא אכפת להם מ4000 משפחות שאין להם סניף דואר קרוב וצריך ללכת למרחקים כדי לקבל דואר ולהמתין שעה