יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

מודיעין-עילית: עוד 50 נסיעות ביום

חברת סופרבוס רוכשת 5 אוטובוסים חדשים ומגייסת נהגים נוספים

משה שוורץ כ"ג בתשרי תש"ע - 11/10/2009 17:50
למערכת התחבורה הציבורית וללוחות הזמנים של סופרבוס במודיעין עילית יתווספו כ-50 נסיעות בינעירוניות בכל יום. לאור הגידול בביקושים לנסיעות הבינעירוניות נרתמה סופרבוס להגדיל את נפח שירות ההיסעים של התחבורה הציבורית הבינעירונית במודיעין עילית, לטובת האוכלוסייה המקומית.
 
"משמעות הדבר מבחינת סופרבוס", אומר דוד אוחנה, סמנכ"ל התפעול של החברה, "היא רכישת חמשה אוטובוסים בינעירוניים נוספים שיצטרפו למערך כלי הרכב של סופרבוס וקליטת נהגים חדשים". לוח הזמנים החדש מגובש בשיתוף נציגי העירייה וחברי ועדת התחבורה המורכבת מנציגי השכונות בעיר, והוא יפורסם עם כניסתו לתוקף לאחר החג.
 
לדברי הנהלת סופרבוס, הוספת הנסיעות תקטין את הצפיפות של הנוסעים באוטובוסים ותיתן מענה טוב יותר ללקוחות בשעות בהן כמות הנסיעות לא נותנת מענה לביקושים ולצרכים.
 
"אנו מצפים כי ציבור הלקוחות ירגיש את השיפור המשמעותי שיחול ברמת השירות של התחבורה הציבורית בעיר. אמצעי הגישה לעיר ודרכי היציאה ממנה יהיו גמישים וזמינים יותר, כמו גם סדר היום של האוכלוסייה המקומית יהיה אף הוא נוח יותר, לנוכח השינויים החיוביים בלוחות הזמנים", אומר אוחנה. לדבריו, המהלך מהווה מהפך של ממש בתפיסת השירות של התחבורה הציבורית הבינעירונית בעיר, והוא מצטרף למהלך דומה של שדרוג משמעותי שננקט לפני כחצי שנה בתחבורה הציבורית העירונית.
 
המהלך האמור מתגבש בימים אלו בעצה אחת עם משרד התחבורה ובברכתו של ראש העיר הרב יעקב גוטרמן, שברך על החלטת החברה להגדיל את כמות הנסיעות היומיות לעיר וממנה, לתועלת התעסוקה והמסחר בעיר ולטובת האוכלוסייה המקומית.
  1. 1. תפסיקו כבר עם מודיעין, מה עם אלעד
    תושב אלעד 13/10/2009 11:09
    נמאס לראות כל כך הרבה ידיעות על מודיעין תנו גם לאלעד בית שמש ועוד מקומות ייצוג