תוך חודשים אחדים תיכנס עיריית בני-ברק, בשיתוף משרד התחבורה וחב' "נתיבי-איילון", לשלב עבודות פיתוח תשתיות וסלילה ברחוב רבי עקיבא, בין גן וורשא לבין רחוב ז'בוטינסקי, ברחוב ירושלים ופיתרון לצמתים ברחוב הרב טרפון ורחוב ירושלים פינת רחוב האדמו"ר מבעלזא. כך הודיע ראש העיר הרב יעקב אשר, בישיבת ועדת התחבורה העירונית שהתכנסה ביזמתו ובראשותו של הרב ישראל משה פרידמן, חבר הנהלת העירייה ויו"ר הועדה לדיון בנושאי שיפורים בתחבורה הציבורית ושדרוג הכוונת תנועה באזורים שונים בעיר.
בישיבת הועדה מסר עוד רה"ע, כי ישנו גם שלד לתכנית לשיפור מצב התחבורה בעיר, בשיתוף עם משרד התחבורה, כדי להסדיר את העומס הגדול של כ-2,000 אוטובוסים החולפים ביממה בחלק מרחובות העיר, ויש צורך דחוף במציאת פיתרון לנושא זה, כשהכיוון לכך הוא בקביעת תחנת מוצא חדשות בקווים בינעירוניים, וכמו"כ תחנות מוצא לאזורים הצפוניים של בני-ברק, ובהם שכונת קריית-הרצוג.
הרב ישראל משה פרידמן, יו"ר הועדה קרא לשלב בעבודת פקחי החנייה גם את תחום הכוונת תנועה באזורים צפופים, בתיאום עם אגף התשתיות של העירייה, שכן קבלת עובדים חדשים לתפקיד הכוונת תנועה לא תתאפשר בשל היות העירייה במסגרת תכנית הבראה, מחד גיסא, אך, מאידך גיסא, כל תכנון תנועה, ואפי' המעולה ביותר, הוא חסר ערך בלא אכיפת חנייה והכוונת תנועה.
הרב חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה סקר בדבריו את הצורך בהצבת תחנות אוטובוסים הממוקמות בסמוך לצמתי תנועה, כדוגמת זו שהוזמנה מרחוב עזרא 4 למס' 14, וכמו"כ העלה את ההצעות להפעלת מספר מוקדי יציאה לתחבורה ציבורית, כמו אלו שהופעלו בתקופת החופש הגדול: ברחוב חזון-איש לייד מגדל המים, ברחוב הרב כהנמן, בסמוך למאפיית הצבי וברחוב אהרונוביץ ע"י תחנת כיבוי-איש.
שלום שמעון, מנכ"ל החברה הכלכלית וממונה על רשות החנייה הבהיר, כי בהתאם לחוק, פקחי חנייה צריכים להיות עובדי עירייה מן המניין ואין אפשרות לפקחים להיות עובדי חברה, ומשום כך הפיתרון הוא רק בשילוב הכוונת תנועה במסגרת עבודת הפקחים.
בישיבת הועדה גם נמסר כי לא מכבר הועלו הצעות, במסגרת תכניות משרד התחבורה, לביטול קווים אחדים בעיר, אך העירייה התנגדה להצעה כזו בלא תיאום עימה, שכן העירייה מכירה את צרכי האוכלוסייה מקרוב.