יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

16,000 תלמידים במוסדות החינוך בביתר עילית

600 כיתות לימוד ברחבי העיר, מתוכם 75 כיתות שנבנו השנה

אבי משה ו' באלול תשס"ט - 26/08/2009 09:15
שנת הלימודים תש"ע בביתר עילית נפתחה השבוע תוך כדי אכלוס של עשרות כיתות לימוד חדשים למוסדות החינוך השונים. למעלה מ-16,000 התלמידים, יחבשו בשנה הקרובה את ספסלי הלימודים בלמעלה מ-600 כיתות. 75 מהם כיתות בית ספר וגני ילדים חדשות שהושלמו לקראת שנה"ל תש"ע.
 
במוסדות החינוך בביתר עילית, ילמדו בשנה הקרובה למעלה מ-16,000 תלמידים כ"י, בכ-530 כיתות לימוד וב-160 כיתות גן. בגני הילדים בגילאי 3 ילמדו השנה כ-1,800 תלמידים חדשים שנוספו למערכת החינוך, וכ-1,500 תלמידים שעלו השבוע לכיתות א'. בסך הכל כ-5,400 מילדי העיר ילמדו השנה בגני הילדים, המהווים למעלה משליש מכלל מערכת החינוך העירונית.
 
ראוי לציין, כי בשנים האחרונות נרשמה תנופת בנייה מאסיבית של כיתות לימוד חדשות בעיר, לרווחת התלמידים והמוסדות. ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין אמר כי "העירייה הציבה בשנים האחרונות, את נושא בינוי הכיתות כיעד מרכזי בפעילותה למען תושבי העיר וילדיהם. הפעילות נושאת פירות מבורכים, ועד כה, רוב רובם של מוסדות החינוך פינו את מבניהם הניידים והזמניים לטובת מבני קבע, מרווחים ומפוארים. אני שמח כי בשנה האחרונה אכלסנו 65 כיתות חדשות לבתי הספר ו-10 כיתות גן חדשות ובימים אלה אנו בעיצומה של בניית 6 כיתות גן נוספות ומגעים חיוביים לקראת אישורם של עשרות כיתות נוספות לתתי"ם, בתי ספר וישיבות קטנות ע"י משרד החינוך ומפעל הפיס".
 
הצוות הבכיר בעיריית ביתר עילית, בראשות ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין, ומנהל אגף החינוך הרב ישראל תיק, קיימו בחודשיים האחרונים דיונים וסיורי היערכות נרחבים לקראת חזרתם של התלמידים ללימודים, כאשר בגולת הכותרת עמדה הפעילות האינטנסיבית להכשרתן של עשרות הכיתות החדשות, ציודן בריהוט ובמתקנים, ובמקביל בשיפוצן של כיתות ישנות.
 
גם מטה הבטיחות העירוני, נערך במלוא המרץ לקראת פתיחת שנה"ל, וזאת במסע הסברה נרחב בקרב נהגים וילדים על חשיבות הבטיחות בדרכים וכללי הבטיחות, ובמקביל בזירוז צביעת מעברי חציה וסימוני תנועה חיוניים, ובהתקנת התקני בטיחות ליד המוסדות.
רובינשטיין בסיור פתיחת שנה"ל תשס"ט בביתר
ראש העיר ומנהל אגף החינוך בסיור בת"תים בעיר
רובינשטיין בביקור בת"ת בעיר
רובינשטיין בביקור בת"ת בעיר
ראש העיר ומנהל אגף החינוך בסיור בת"תים בעיר
ראש העיר ומנהל אגף החינוך בסיור בת"תים בעיר
ראש העיר הרב רובינשטיין בסיור עם מנהל בטיחות יוש של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
  1. 3. וואלה איך תפסת!?
    אלי 27/08/2009 22:26
    משה כל הכבוד! אלו תמונות שכנראה צולמו במהלך השנה והכיתוב שנתן האתר שגוי. וואלה איך הצלחת לתפוס אתזה. מדהים!
  2. 2. ראש עיר מצויין - אבל חורף היום?
    משה 26/08/2009 15:51
    מישהו שם לב כיצד ילדיו של ראש העיר המצויין לבושים בבגדי חורף?
    האם מדובר בתמונות שצולמו לפני חצי שנה ולא בפתיחת שנת הלימודים????
  3. 1. ראש עיר מצויין
    ביתרי 26/08/2009 10:14
    פשוט כיף לראות איך הרב רובינשטיין מצליח בתפקידו.