שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

תושב בני-ברק קיבל את אות הנשיא למתנדב

זאב לנדאו, מתנדב באגף לשירותים חברתיים של העירייה, זכה מתוך 348 מועמדים

משה שוורץ י' בתמוז תשס"ט - 02/07/2009 16:24
זאב לנדאו, תושב העיר בני ברק, המתנדב זה כתשע שנים באגף לשירותים חברתיים של העירייה, נבחר לאחד מתוך 11 מקבלי אות הנשיא למתנדב, מתוך 348 מועמדים מכל רחבי הארץ.
 
את הזוכים בחרה הועדה, שהורכבה מארבעה-עשר אישים מכל המגזרים, בראשות פרופ' שלמה מור-יוסף, מנכ"ל בי"ח "הדסה" שבירושלים. הועדה בדקה בקפידה רבה את כל 348 המועמדויות, והמליצה פה אחד, על שישה יחידים וחמישה ארגונים לקבלת האות. והמלצותיה נתקבלו פה אחד, בעידוד המועצה הארצית להתנדבות. לטקס חלוקת האות למתנדב העירייה הגיעו גם הרב יעקב אשר, ראש העיר והרב מנחם אייזנברג, סגן רה"ע וראש האגף לשירותים חברתיים.
 
בנימוקי הועדה לפרס נכתב, כי מר זאב לנדאו, לאחר שפרש מעבודתו כאיש מחשבים בחב' י.ב.מ., התנדב לסייע בהקמה, ולאחר מכן בהפעלה, של מוקד סיוע להשתלבות בעבודה של היחידה להכשרה מקצועית והיחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים של עיריית בני ברק.
 
כמי שעבד שנים רבות בתחום הארגוני והכיר היטב את נהלי הראיון להתקבלות בעבודה ותהליך כתיבת קורות חיים, רתם את ידיעותיו ואת ניסיונו לסייע לתושבים, מחפשי תעסוקה, שרבים מהם היו חסרי רקע ומיומנות בהליכי חיפוש עבודה. במסגרת זו, הוא מסייע לפונים, במאור פנים, בכתיבת קורות חיים ובהכנה לראיון תעסוקתי. ואכן, בס"ד, למעלה ממחצית הפונים אליו בשנה האחרונה השתלבו במהירות בעבודה לשביעות רצונם. כמו"כ פיתח כלי בקרה ומעקב ממוחשבים, שנועדו לייעל את עבודתה של היחידה להכשרה מקצועית, והוא גם מתנדב בארגון "הצלה" ובמוסד לביטוח לאומי.
 
הרב יעקב אשר, ראש העיר העלה על נס את עבודתו ההתנדבותית המסורה, הברוכה והיעילה של זאב לנדאו שיזם את הפרוייקט החשוב של מרכז סיוע בהשמה בעבודה, כשהוא נושא בעולו זה תשע שנים.
 
ראש העיר ציין, כי בני-ברק ידועה כעיר בעלת מאות מוסדות חסד לכלל ולפרט, ומוסדות שונים כ"עזר מציון", "עזרה למרפא", "עלה" ו"הצלה גוש דן" ואחרים זכו לאותות הוקרה ארציים, וכעת זוכה בפרס הוקרה גם אדם יחיד על פעילותו הנפלאה והייחודית במסגרת עירונית.
זאב לנדאו מקבל את אות המתנדב מנשיא המדינה צלם