יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

המתנה יקרה - 100,800 ש"ח

מועצת הכבלים והלוויין קנסה את חברת HOT בסך של 100,800 ש"ח בשל זמני המתנה ארוכים במוקד השירות הטלפוני של החברה. HOT בתגובה: "השתפרנו מאד"

אהרן שיין, י"ח באייר תש"ע - 02/05/2010 18:50
מחיר ההמתנה: 100,800 ש"ח. מועצת הכבלים והלוויין הטילה קנס כספי גבוה בסך 100,800 ש"ח על חברת HOT זאת בשל חריגה "משמעותית" מזמני ההמתנה במוקדי המענה הטלפוני המחויבים על פי רישיון. המועצה כותבת כי HOT "לא יישרה את דרכיה גם בשנת 2009".

על-פי תנאי הרישיון עליו מחויבת HOT, זמן ההמתנה למענה אנושי במוקד השירות הטלפוני של החברה לא יעלה על 30 שניות, בנוסף מחויבת HOT לכך שבכל מקרה זמן ההמתנה המרבי למענה לא יעלה על 90 שניות.

למרות זאת, המועצה מאשימה כי בין 2008 לתוך 2009 עמד זמן ההמתנה הממוצע למענה בחברת HOT על 8.5 דקות(!) בממוצע.

הקנס הזה מצטרף לעוד סדרה שלושה קנסות נוספים שהוטלו על HOT על ידי מועצת הכבלים והלוויין בגין הערמת קשיים על צרכנים המבקשים להתנתק.

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, אמר כי "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, כדי להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. למרות שאנו עדים לשיפור שחל באחרונה בזמני המענה במוקדי השירות של HOT, החריגות שבוצעו בשנת 2008 היו משמעותיות מכדי שלא ליתן עיצום כספי בגינן".

חברת HOT מסרה בתגובה: "הקנס ניתן בגין נתונים שנאספו בשנת 2008. מאז אותה תקופה עבר מערך השירות של HOT כברת-דרך: גויסו מאות נציגים, והוכנסו מערכות ניהול חדשות, אשר הביאו לשינוי דרמטי ברמת השירות ובשיפור חוויית הלקוח. הדבר בא לידי ביטוי בירידה דרסטית בזמני המענה ובעלייה בשביעות-רצון הלקוחות, כפי שניתן לראות בסקרים עדכניים".