יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

ספר

פתח מילוט- מאחורי הקלעים

מחבר: נחמן גרשונוביץ
מו"ל: פנתר
איך נמלט המאפר מהכלא? מה כתוב ביפנית על העטיפות? האם 'אי הנסיך אדוארד' קיים במציאות? איך יוצרים דמות עם עומקו אמינוצ? האם אכן כך נראים גיבורי הסדרה בדמיונכם?

משחק 'מהנדס גשרים', האם הוא רק משחק או...? איך מכינים ארוחה יפנית, ואיך משתמשים במקלות אכילה יפניים?

את מי זה באמת מעניין?

למה?

כמה סימני שאלה יש בכל הסדרה?

הקטעים שהושמטו- חוזרים... אמנם, העלילה הסתיימה, אך הסדרה- ממש לא...

בין פרקי הספר הזה תוכלו למצוא תכנים חדשניים ומקוריים, כמו 'ראיון עם הדמויות', 'פספוסים', מחקר מצולם ואף בפרק 'רשימת המבוקשים', מופיעות תמונות מציאותיות של הדמויות!

שלל מדריכים יסייעו לכם ללמוד להשתמש במקלות אכילה, להכין מהם מנוצ יפניות, לשחק ב'חאשי' (כן, חאשי, זו לא טעות...) לשרוד את התרסקות המטוס ומי יודע מה עוד?

תשובות מרתקות לכל השאלות המסתוריות שהוזכרו כאן ולעוד מאות אחרות שה'סוד' יפה להן, ממלאות את כ-500 עמודי הספר: 'פתח מילוט- מאחורי הקלעים'.

הספר עתיד לקחת אתכם למסע פנימי, מעמיק, מפתיע ומרגש, אל הרבדים העמוקים והשוליים של יצירת המופת 'פתח מילוט'; אם אהבתם את הסדרה, בתחברתם לדמויות (ואיך אפשר שלא?) העשרתם את ידיעותיכם ועברתם שעות של קריאה מהנה ורצופה, הספר הזה הוא חובה עבורכם.

במחשבה מסכמת, ניתן לומר כי זהו ספר ה'כיף' של הסדרה.

קחוהו לידיכם ותיהנו מכל רגע!

(מגיש: הרשל הקורא)
  1. 2. אין מילים
    ירון 24/11/2009 23:47
    תזכרו מה שאמרתי הסופר הזה עוד יהיה בעל שם עולמי. פשוט מדהים.
  2. 1. פתח מילוט
    מירי 04/09/2009 13:51
    סידרה מדהימה, מותחת ומתוחכמת בצורה שהציבור החרדי שלנו לא נחשף לכזאת רמת כתיבה. מומלץ לכל מי שנהנה מקריאה של מתח, איכות וידע חובק עולם...