יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

האדמו''ר יערוך 'טיש' לזכר אמו

יום היארצייט השביעי לזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חיה פרידא ציפורה וייס ע"ה, אשת חבר להרה"צ רבי יצחק אייזיק ווייס זצוק"ל, רב דקהל חסידי ספינקא. הערב יתקיים 'טיש' לזכרה בביהמ"ד ספינקא גני גד בב"ב

ישראל אייזן, י"א בתמוז תש"ע - 23/06/2010 16:23
הערב (ד') יחול יום היארצייט השביעי לאמו של האדמו"ר מספינקא גני גד - הרבנית החשובה והצדקנית מרת חיה פרידא ציפורה ע''ה, בת הרה"ג רבי אברהם צבי ווייס מנוה אחיעזר זצוק''ל ואשת חבר להרה"צ כ''ק רבי יצחק אייזיק רב דחסידי ספינקא זצוק''ל, אשר נסתלק באופן טראגי בחזרתו מלווית ה'בבא סאלי' זי"ע.
 
הרבנית ע''ה נפטרה באופן פתאומי ביום שבת קודש כלצידה נמצאים כל ילדיה ונכדיה לאחר שזכתה לחתן שבוע לפני כן את בנה אחרון וזכתה לנהל את ביתה ביד רמה.
 
הערב תתקיים סעודת הילולא בראשות בנה האדמו''ר שליט''א בבית המדרש 'היכל יצחק' ספינקא ברחוב גני גד בשכונת שיכון ה' בבני ברק.
 
וכפי שהעידו רבנים ומקובלים על הרבנית ע''ה שלפני שבעלה זצ''ל יצא ללווית ה'בבא סאלי' ביקש שהיא תשאר עבור ילדיה וזכתה לכך להשאר ולעשות את תפקידה בעולם.
 
השאירה אחריה את שבעת ילדיה.
 
בתה הרבנית טווערסקי שתחי' 
בנה הרה"צ רבי מאיר אביש ווייס שליט'א כהיום הרב בית המדרש 'תפארת יצחק' ספינקא ברמת אהרון בני ברק.
בתה הרבנית וסרמן שתחי'
בנה הרה"צ כ''ק האדמו"ר רבי אהרן ישראל חיים שליט''א בית המדרש היכל יצחק ספינקא גני גד שיכון ה' בני ברק
בנה הרה"צ אברהם צבי שמחה שליט''א חתן האדמו''ר מנדבונא צפת
בתה הרבנית רוזנפלד, כלת הרה''צ רבי שמואל צבי רוזנפלד זצוק''ל מלעלוב קרלין.
בנה הרה"צ רבי נפתלי מנחם שליט''א

יהי זכרה ברוך!