יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

רבים בהילולת כ"ק גאב"ד נוה אחיעזר זצוק"ל

רבים השתתפו בסעודת ההילולא להגה"ק גאב"ד נוה אחיעזר, שנלב"ע לפני יותר משלושה עשורים. רבה של שכונת שיכון ו' בבני ברק ריתק את הנוכחים בשרטוט קווים לדמותו

ברוך בלוי, ה' בסיון תש"ע - 18/05/2010 09:14
קהל רב מתושבי נוה אחיעזר והסביבה השתתף בראשית השבוע בסעודת ההילולא שנערכה לזכרו של הגה"ק רבי אברהם צבי ווייס זצוק"ל, גאב"ד נוה אחיעזר, מח"ס "ברכת אברהם", אשר נלב"ע לפני 31 שנה ביום ג' בסיון תשל"ט.

הגרא"צ ווייס זצ"ל היה רבה הראשון של השכונה הותיקה "נוה אחיעזר", החל משנת תשי"ד ועד לפטירתו בשנת תשל"ט. הוא היה נחשב לאחד מגדולי בעלי ההוראה וכל גדולי ישראל כדוגמת הגאון מפונוביז', ה"אמרי חיים" מויז'ניץ, ה"שפע חיים" מצאנז ועוד נהגו לשלוח את תלמידיהם להבחן דוקא אצלו להוראה. בין יתר הרבנים והאדמו"רים אשר קיבלו ממנו "סמיכה" נמנים כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א ועוד רבים מהרבנים המשמשים בקהילות הקודש.

סעודת ההילולא אשר נערכה בבית המדרש הגדול "היכל אברהם צבי" בשכונת נוה אחיעזר, בראשות בנו הגדול מ"מ הגה"צ רבי משה יעקב ווייס שליט"א גאב"ד נוה אחיעזר, החלה עם דברי ברכתו של הגאב"ד שליט"א, אשר היטיב להגדיר את מהותו של אביו הגדול זצ"ל, שמנעוריו דבק ועמל בתורה ובד בבד דבק והסתופף בצילם של גדולי וצדיקי הדור, עד שעלה ונתעלה ונתקדש בפי כל כגדול בתורה וצדיק נשגב ועובד ה'.

תלמידו של בעל ההילולא, הגאון רבי יואל טוביאס שליט"א, רבו של שיכון ו', ריתק את הנוכחים במשאו המיוחד בתארו את גדולתו בתורה ובחסידות לצד ענוותנותו הרבה ויחסו החם לכל יהודי באשר הוא. כמו"כ נשאו דברים בנו של בעל ההילולא הגה"ח רבי דוד מאיר ווייס שליט"א, והגאון רבי יצחק ישעי' ווייס ראש בית ההוראה "נוה אחיעזר".


טוג
הגאון רבי יצחק ישעי' ווייס שליט"א נושא דברים [צלם]

טוג
הרה"צ רבי דוד מאיר ווייס שליט"א נושא דברים [צלם]

טוג
הגאון רבי יואל טוביאס שליט"א רב אב"ד שיכון ו' ב"ב נושא דברים [צלם]

טוג
הגה"צ גאב"ד נוה אחיעזר שליט"א נושא דברים [צלם]

טוג
האחים הגה"צ גאב"ד נוה אחיעזר והגה"צ רבי דוד מאיר ווייס בסוד שיח [צלם]

טוג
גאב"ד נוה אחיעזר נושא דברים [צלם]

טוג
הג"ר יואל טוביאס רב אב"ד שיכון ו' נושא דברים [צלם]

טוג
הגה"צ גאב"ד נוה אחיעזר שליט"א על ציון אביו שבחלקת ספינקא פתח תקוה [צלם]

טוג
הגה"צ גאב"ד נוה אחיעזר שליט"א על ציון אביו שבחלקת ספינקא פתח תקוה [צלם]