יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

הערב - הילולת יהושע בן נון

תחת אבטחה כבדה צפויים אלפים רבים להשתתף בהילולת יהושע בן נון בכפר כיפאל חראס שבשומרון. יום ההילולא יחול בשבת הקרובה. תותר כניסה גם לקבר נון ולקברו של כלב בן יפונה

ישראל אייזן כ"ג בניסן תש"ע - 07/04/2010 21:53

הילולת יהושע בן נון

כעשרת אלפים אנשים צפויים להגיע מחר להילולת יהושע בן נון לאחר שצה''ל נתן את האישור לקיומו של האירוע בקבר, יום ההילולא יחול בשבת הקרובה.

הערב  - ליל שישי - תותר הכניסה למקום קברו המיוחס של יהושוע בן נון, בכניסה לכפר כיפאל חראס שבשומרון. שלטונות צה"ל התירו את הכניסה למקום לרגל יום הילולת יהושע בן נון שיחול בשבת הקרובה.

הכניסה תותר החל מהשעה 22:30 בערב עד לשעה 5:00 לפנות בוקר.

במהלך כל שעות הילולא יטיל צה"ל עוצר כללי על הכפר כיפאל חראס, וכוחות גדולים של הצבא ינסו לשמור על השקט. להערכת גורמי הביטחון באירוע צפויים להשתתף כעשרת אלפים איש.

כוחות צה"ל יתירו במקום גם גישה לקבר נון אבי יהושע, ולקברו של כלב בן יפונה. מדי שעה עגולה יערך במקום מעמד תפילת 'עלינו לשבח' שתיקן יהושע בן נון.

ארגון 'לקדושים אשר בארץ' מארגן נסיעות למקום ממרכזי הערים החרדיות, כמו כן, אנשי הארגון עומדים מאחורי מפעל ה"הכנסת אורחים" המספק אוכל ושתיה כיד המלך לכל האלפים שצפויים לפקוד את הציון.

ההסעות למקום ייצאו כדלהלן:

בירושלים: רחוב יחזקאל על יד בנק דיסקונט, מהשעה 10 עד 12 ברציפות.

מבני ברק: רחוב חזון איש פינת רחוב רבי עקיבא, בשעה 10.

ביתר ובית שמש: ההרשמה מראש חובה

לבירורים על הסדר הגעה למקום ולהרשמה וכן שמות לתפילה: 052-7696060

הסעות מיוחדות לגברים ולנשים במחיר מסובסד של 28 שקלים בלבד.


זכותו של יהושע בן נון תגן בעדנו ובעד כל עם ישראל אכי''ר