יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

בכפר חסידים ממשיכים להיות שייכים - כנס בוגרים למען הישיבה

בוגרי ישיבת "כנסת חזקיהו" השתתפו אמש בכנס חירום לטובת הישיבה הק' הנמצאת במצב כלכלי קשה

אהרן רוט ל' בשבט תש"ע - 14/02/2010 11:30
המצב הכלכלי הקשה הפוקד את עולם התורה, פגעה קשה גם בישיבת "כנסת חזקיהו" המוכרת יותר בשם ישיבת כפר חסידים, מקום משכן הישיבה.
תלמידי הישיבה שראו בצער והעגמת נפש הנגרם לרבם, החליטו להתאחד ולעמוד לימין הישיבה בעת הזאת. כפועל יוצא הוחלט לקיים אסיפת בוגרים, שיפתחו את לבם ואת כיסם למען הישיבה.

אמש התקיים הכנס הראשון באולם שע"י הסמינר בקרית ספר. הכנס אורגן ע"י ועד מבין בוגרי הישיבה המתגוררים במודיעין עילית. האירוע היה מרהיב במינו כאשר כל בוגריה הביעו את השתתפותם.

לרגל המעמד הופקה חוברת מהודרת המתארת את הקשר שבין הישיבה לבוגריה, וחולק שי צנוע למשתתפים. הכינוס צוין בשם "ממשיכים להיות שייכים"

המשגיח הגאון רבי דב יפה שליט"א פתח את סדרת הנאומים. אחריו דיבר הגאון רבי דוד מן שליט"א ראש הישיבה, שבדבריו החזיר את התלמידים לשנים שבהם זכו לרוות את צמאנם הרוחני מבארה של ראש הישיבה.

את דבר בוגרי הישיבה הביא הגאון רבי משה לפידות שליט"א רב בית המדרש "משכן מרדכי – חשבון איש, באחוזת ברכפלד.

שעה ארוכה ישבו קהל המשתתפים מרותקים למשאו של הגאון עמנואל תהילה שליט"א מבוגרי הישיבה, שריתק את הקהל בסגנונו המיוחד בסיפורי נוסטלגיה על ימי הישיבה הראשונים, על הרבנים, התלמידים, ועוד.

כמו כן דיבר הרב חיים אריה מישקובסקי בנו של מנהל הישיבה המיתולוגי הרב דוד זצ"ל, את משא הנאומים חתם הרב אברהם יצחק מישקובסקי שליט"א מנהל הישיבה.

אחד המשתתפים ספר לכתב טוג, כי "המעמד הסתיים בהצלחה גדולה, כשרוב הבוגרים חותמים על טפסי הוראת קבע על סכומים נכבדים, וחלק גדול מבני המשפחה הצטרפו אף הם וחתמו על הוראות קבע לטובת הישיבה".
טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]

טוג
  [צלם]