שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

אנטוורפן: מסיבת דינר השנתי לטובת הת"ת

לאור התרחבות גבולות הקדושה ברכישת בנין חדש לטובת הת"ת התקיים הדינר השנתי שנחל הצלחה רבה

יוחנן וייסברג כ"ז בשבט תש"ע - 11/02/2010 11:18

המונים מתושבי העיר אנטוורפן התכנסו באולמי בית רחל כדי ליטול חלק במסיבת הדינר השנתי שהתקיים לטובת החזקת התלמוד תורה "ת"ת אנטווערפן" המתנוסס לתפארה בעיר ושמה הטוב יצא למרחקים.


השתתפות מרשימה מכל שכבות הציבור נרשמה שם: אברכי הכוללים לצד בעלי הממון, אברכים לצד אנ"ש בגיל העמידה, כולם באו להכיר טובה להנהלת התלמוד תורה שהקימה בית אשר מלמדים בו תורה, ומשרת את כל המשפחות החסידיות בעיר.


את שולחן המזרח פארו האדמו"רים והרבנים וחשובי העיר, ובראשם כ"ק האדמו"ר מפשעווארסק שליט"א.
את המשא המרכזי נשא האדמו"ר מספינקא שליט"א, שדיבר על חשיבות העניין ובזכות הגדולה שנפלה בחלקם של אנשי העיר לתמוך בתלמוד תורה, ובפרט בעת הנוכחית עם רכישת הבנין החדש לטובת צעירי הצאן.


כמו כן נשא דברים הגרד"מ ליברמן שליט"א ראב"ד שומרי הדת, שעודד הקהל להגדיל פעלים לתורה. והגאון רבי אליהו אפטערגוט שליט"א רב ביהמ"ד בית מרדכי ומראשי ישיבת ווילריק נשא דברי שבח והודאה בשם הורי התלמידים.

הקהל התאכזב לשמוע, שהגאון רבי מרדכי גרינפלד שליט"א הנודע כפה מפיק מרגליות לא יגיע להשתתף במעמד ולשאת דברים, וזאת בגלל המזג אוויר הסוער שמנע מהמטוסים להמריא ולנחות.


את המעמד ליוותה מקהלת ילדים של הת"ת ששרו ניגונים מיסודות כשרים. המעמד הכביר ננעל במשאו של המנהל רוחני הרב אברהם שלמה רוזנברג שליט"א.

Stefansky
האדמו"ר מספינקא נושא דברים [צלם]

Stefansky
האדמו"ר מפשעווארסק מגיע למעמד [צלם]

Stefansky
מקהלת הנערים בראשית הרב אשר אללעך מנעים בזמירות [צלם]

Stefansky
הגרד"מ ליברמאן ראב"ד שומרי הדת נושא דברים [צלם]

Stefansky
מנהל הת"ת ר' אברהם שלמה ראזענבערג נושא דברים [צלם]