יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אתרוג - הודעה מיוחדת

לאחר תקופת הרצה ראשונית שנמשכה כחודש, ניתן לומר כי מערכת אתרוג עמדה בציפיות ומעבר לכך. ע"פ הקביעה ההלכתית בהלכות החג והמועד, המערכת לא תעודכן במהלך החג

מערכת אתרוג י"ד בניסן תשס"ט - 08/04/2009 00:55

בשבח ובהודיה ליושב מרומים, סיימה מערכת אתרוג את תקופת ההרצה הראשונית. בתקופה זו הניבה ההשקעה הרבה את התוצאות הראשוניות, והמערכת עמדה ביעדים שנקבעו לה ע"י הצוות הטכני וצוות התוכן.

ע"פ הקביעה ההלכתית בהלכות חג ומועד, כל עובדי המערכת ייצאו לחופשת חג והמערכת לא תעודכן עד יום ה' שלאחר החג. לאחר מכן תכנס מערכת אתרוג לשבוע הרצה נוסף, ע"מ לבדוק את יכולות המערכת השונות באופן סופי. תקוותינו כי בר"ח אייר נעמוד בפני המוגמר, ומערכת התוכן תתופעל במלואה.

תפילתנו לבורא עולם שנעמוד במטרות שהצבנו לעצמינו, ונייצג בגאון ובכבוד את העולם התורני כראוי וכיאות. תוך נתינת הדגש העיקרי על המהדורה האנגלית של האתר, אנו ניתן לכל יהודי בעולם להכיר מקרוב את עולם היהדות ושומרי התורה והמצוות מקרוב, ללא המסננת הסובייקטיבית של התקשורת הכללית בארץ ובעולם. הבעלים של אתרוג יחד עם חברת הניהול בפועל שמו להם מטרה, לסייע לעולם התורה המוסדות והארגונים ע"י הצגתם כמות שהם ביופיים האמיתי והמרהיב. זוהי המטרה, ובעזרת השם נגשים אותה.

כאן גם המקום להודות לכל הצוות העושה במלאכה, צוות התכנות והפיתוח, צוות העיצוב הקריאייטיב והפלאש במסגרת סטודיו סטרינט, הצוות האסטרטגי, צוות ארגון וניהול התוכן, צוות הכותבים, הצלמים, ולכל עושי המלאכה. מלאי התפעלות מהתוצאה הברוכה, ברצונינו להודות לכם על העבודה המסורה, ויהי רצון שמעשי ידינו יסייעו להרבות את כבודה של התורה - כבודו של הבורא בעולם, אמן כן יהי רצון.