יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"לא נתנצל ולא נשלם פיצויים לטורקיה"

שר החוץ אביגדור ליברמן, אמר היום כי אין בכוונתה של ישראל להיענות לדרישות הטורקים להתנצל ולשלם פיצויים על אירועי המשט. "יש שינוי דרמטי במדיניות הטורקית שנובע משינוי פנימי בטורקיה ואינו קשור לישראל", אמר ליברמן בריגה

יוסי בלוך, כ"ג בתמוז תש"ע - 05/07/2010 17:09
לא נבהל מטורקיה. "אין לנו כל כוונה להתנצל בפני הטורקים", כך אמר היום בצהרים (ב') שר החוץ וסגן ראש הממשלה, אביגדור ליברמן השוהה בביקור מדיני בריגה.

ליברמן אמר כי ישראל אינה מתכוונת להיענות לתביעה הטורקית להתנצלות ולשלם פיצויים לנפגעים באירועי המשט. "אין לנו שום כוונה להתנצל בפני הטורקים".

השר ליברמן הוסיף, כי "יש שינוי דרמטי במדיניות הטורקית שנובע משינוי פנימי במדינה וניתן היה לראות זאת בהצבעה הטורקית במועצת הביטחון נגד הסנקציות על איראן בניגוד לעמדת ארה"ב". ליברמן הסביר כי ישראל רואה זאת כעניין פנימי של טורקיה. "אנו סבורים שזו עמדה מוטעית אך השינויים בטורקיה הם עניין פנימי ואנו לא מתערבים בכך".

ליברמן, נפגש היום בריגה עם צמרת הממשל במדינה, בין השאר, עם ראש הממשלה, ואלדיס דומברובסקיס, עם שר החוץ, רוניס אייביס, עם שר התקשורת והתחבורה קספארס גרהרדס, ועם סגנית יו"ר הפרלמנט, קרינה פטרסון ועם אגודת הידידות הפרלמנטרית לטביה-ישראל.

בפגישות השר ליברמן עם ראש הממשלה ושר החוץ הלטבי, דנו הצדדים על הידוק היחסים בין ישראל ללטביה ותרגום היחסים הפוליטיים הטובים לטובת פיתוח היחסים הכלכליים בין המדינות. בנוסף דנו האישים בשורה של נושאים מדיניים וביטחוניים ובהם איראן, טורקיה ונושאים אזוריים וגלובליים.

הערב יסיים ליברמן את ביקורו בריגה וימריא להלסינקי לביקור רשמי בפינלנד