יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

לבנון: מסתעפת פרשית הריגול למען ישראל

כלי התקשורת בלבנון מדווחים כי חלה הסתעפות בחקירתו של בכיר בחברת התקשורת הסלולארית במדינה 'אלפא', שהודה בריגול למען ישראל. לפי הדיווח, החקירה מגיעה לראשיהם של בכירים בממשל שיחקרו בקרוב

יוסי בלוך, י"ח בתמוז תש"ע - 30/06/2010 10:02
האיש שלנו בלבנון? בתחילת השבוע סערו כלי התקשורת הערביים לאחר דיווחים על מעצר של בכיר בחברת התקשורת הסלולארית 'אלפא' בלבנון, בחשד לריגול לטובת ישראל. היום (ד') מדווחים כלי התקשורת במדינה, כי בחקירת החשדות נגד הבכיר חלה הסתעפות והיא עשויה להגיע גם לראשיהם של בכירים בממשל הלבנוני שחסינותם תוסר והם יחקרו.

לפי הדיווחים, הבכיר מחברת 'אלפא', שרבל קיזי, הוא העצור 'הכבד' ביותר מאז החלו הרשויות בלבנון לחשוף את רשתות הריגול הישראליות במדינה. גורמי הביטחון בלבנון האשימו, כי ישראל הייתה שותפה לניהול העניינים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים בלבנון זאת באמצעות החדירה לחברות התקשורת בלבנון, שאפשרה לישראל לקבל מידע רצוף על המתחולל בחוגים הפנימיים בלבנון.  

ערוץ 'אל מנאר' של החיזבאללה דיווח, כי אנשי המודיעין של לבנון פתחו בחקירה מקיפה ומסועפת שתגיע לכל חברות התקשורת במדינה. כבר עתה מנוהלת חקירה בנוסף לחברת 'אלפא', גם נגד חברת תקשורת נוספת במדינה – MTC. גורמי מודיעין אמרו לערוץ 'אל מנאר', כי "החקירה תימשך עד שהמודיעין הישראלי יהיה עיוור וחירש בלבנון".
 
בכירים בממשל הלבנוני הגדירו את קיזי כ"דג שמן מאד". הגורמים סיפרו כי החשדות נגדו עלו עקב התעשרותו הפתאומית שהייתה ללא הסבר מניח את הדעת.

העיתון 'א-ספיר' היוצא לאור בלבנון, דיווח כי החשוד כבר הודה בחקירתו בהתקנת שבבים ותוכנות באנטנות ובציוד של חברת התקשורת בה עבד.