יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אחמדינג'אד: "להתעסק עם איראן - כמו להתעסק עם אריה"

נשי איראן, מחמוד אחמדינג'אד, מזהיר את ישראל מפני תקיפה צבאית בארצו. "הציונים יודעים שלהתעסק עם איראן זה כמו להתעסק עם אריה". הקונגרס האמריקני אישר הלילה שורת סנקציות כלכליות חריפות נגד בנקים וחברות שעושות עסקים עם איראן ועם משמרות המהפכה

יוסי בלוך, י"ג בתמוז תש"ע - 25/06/2010 09:04
לא לשחק עם אריות. נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, מזהיר את ישראל לבל תתקוף את ארצו. "הציונים יודעים שלהתעסק עם אירן זה כמו לשחק עם אריה", אמר הנשיא האיראני. "המשטר הציוני חלש מכדי לתקוף אותנו. הם היו רוצים להנחית עלינו מהלומה , אבל לא היו מעזים אפילו לחשוב על זה", הוסיף אחמדינג'אד בראיון לתקשורת הטורקית.

ברוח הימים אחמדינג'אד התייחס גם לאירועי המשט וגינה את ישראל בחריפות על פשעיה. "היום אומות העולם מקשיבות למה שיש לאנשים שוחרי חופש לומר ולמזלנו, רודפי צדק וחופש מגיבים לברוטליות של הציונים ואנו מקווים שהמחאה נגד המשטר הכובש שלהם תימשך", אמר.

במקביל, הלילה (ה') אושרו בקונגרס האמריקני שורה של סנקציות כלכליות חריפות נוספות נגד איראן. לפי ההחלטה החדשה בנקים וגופים כלכליים המנהלים קשרים עסקיים עם חברות אירניות, בנקים איראניים ועם משמרות המהפכה – לא יוכלו לבצע עסקים בארה"ב. כעת תועבר ההחלטה לחתימתו הסופית של נשיא ארה"ב ברק אובמה.

הסנאטור הרפובליקני, ג'ון מק'קיין, הסביר במהלך דיון בעניין בסנאט, כי "בעזרת החקיקה הזאת, אנו נציב אפשרות בחירה בפני חברות בכל העולם: האם אתם רוצים לעשות עסקים עם אירן או עם ארה"ב?".