יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הם מ-פ-ח-ד-י-ם

עיר מסוכנת. נשמע לכם תיאור של עיר בברזיל מוכת הפשע? לא - בני ברק. בעלי עסקים מתלוננים כי ספקים מסרבים לספק להם סחורה בבני ברק. "הם מפחדים לבוא"

יוסי בלוך, ה' בתמוז תש"ע - 17/06/2010 12:58
עיר מסוכנת עם 160,000 תושבים. מסתבר שיש גם פנים אחרות למאבק בעמנואל. נותני שירותים חילוניים שמוזנים מהתקשורת 'האוהדת' חוששים ככל הנראה מסופת זעם חרדית שעשויה לפרוץ בכל רגע מריכוזי האוכלוסייה החרדית ולסכן את חייהם, עקב כך, הם מסרבים לספק שירותים לאזורים החרדיים עד יעבור זעם.

ל'טוג' הגיעו פניות מכמה גולשים, שביקשו לצורך ענייניהם להזמין שירותים שונים אולם הם נענו בשלילה. מ.י. (השם המלא שמור במערכת) שהוא בעל משרד כלכלי גדול סיפר ל'טוג': "הבוקר ראיתי שנגמר לנו חלק מהציוד המסחרי. התקשרתי לחברה שמספקת לנו את שירותי המשרד ומסרתי לפקידה את פרטי ההזמנה. הפקידה החלה למלא את פרטי ההזמנה ותוך כדי כך שאלה אותי על כתובת המשלוח, כשאמרתי לה את כתובתי בבני ברק, הפקידה התנצלה ואמרה "אנחנו לא יכולים לשלוח לבני ברק – רוצה? בוא לכאן".

גם ג.ל. (שמו שמור במערכת), קבלן שיפוצים מבני ברק נתקל בסיפור דומה. ג. סיפר ל'טוג: "במסגרת עבודות שאני מבצע בבני ברק, הייתי צריך כמה כלים סניטריים מסוג מסוים. פניתי לעסק גדול ומוכר בתל אביב וביקשתי שישלחו אליי את הכלים. כשסיפרתי להם שאני גר בבני ברק הם פשוט סירבו לבצע את המשלוח הם אמרו לי "לבני ברק? תבוא לכאן. אנחנו לא שולחים עד שהעסק יירגע". אני פשוט בהלם! מה הקשר בין אזור עבודתי למתחם ההפגנה שאמרוה להיות שקטה", שח משה.
  1. 3. לא היה ולא ניברא!!! אני רוצה לראות מישהו שבאמת מפחד
    קובי גנס 18/06/2010 14:01
    אלא א"כ יהיה זה בלבוש לא צנוע ואז יהיה פחד (למרות שלא יעשו לה כלום!!!)
  2. 2. זה מה שקורה כשציבור מפעיל אלימות
    אני 18/06/2010 10:23
    ביפו, מאה שערים,אשקלון,נצרת
  3. 1. תגובה
    ב א א י 17/06/2010 15:26
    מה יש לכם מברזיל