יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פרוש מבקש מפרס לחון את ההורים

סגן שר החינוך, ח"כ ר' מאיר פרוש, פנה לנשיא המדינה בבקשה לחון את הורי התלמידות בעמנואל שאמורים להיכנס מחר לכלא בעוון 'ביזיון בית המשפט'. "פושעים, גנבים ורוצחים מבקשים חנינה למה שהורים חרדים לא יקבלו חנינה?", תהה פרוש. לבני מתנגדת

יוסי בלוך, ד' בתמוז תש"ע - 16/06/2010 11:07
 
פרוש מבקשה מפרס חנינה להורים. סגן שר החינוך ר' מאיר פרוש פנה הבוקר (ד') לנשיא המדינה, שמעון פרס וביקש ממנו לחון את הורי התלמידות בבית הספר בעמנואל שעשויים להיכנס מחר לכלא בעוון ביזיון בית המשפט, עקב אי-ציות לפסקי בג"ץ שכפה עליהם להחזיר את בנותיהם ללימודים תוך סכנה לפגיעה רוחנית בהן.

פרוש הסביר: "עשרות הורים, אבא ואמא, כולם הולכים לבית סוהר. מן הראוי שהנשיא יהיה מודע למה שקורה כי מתפקידו להיות מעורב ולדעת מה מתרחש", אמר הבוקר סגן השר פרוש והוסיף, "פושעים, גנבים ורוצחים מבקשים חנינה למה שהורים חרדים לא יקבלו חנינה?".

מלשכת נשיא המדינה נמסר בתגובה, כי הנשיא ייוועץ עם היועצת המשפטית של בית הנשיא ועם המחלקה המשפטית במשכן כדי לבדוק את האפשרויות החוקיות בתחום. גורם בבית הנשיא הסביר ל'מעריב': "לא מדובר בחנינה של אדם שהורשע, אלא בעצם בביטול סנקציה שהוטלה על אדם שלא מילא את חובתו, כמו אדם שלא שילם קנס ונעצר".

באיחור מה, כדרכה, הצטרפה הבוקר יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, לגל ההסתה נגד הציבור החרדי וקראה לפרס שלא לחון את ההורים. בראיון ל'גלי צה"ל' אמרה לבני: "נשיא המדינה הוא לא ערכאת ערעור על בג"ץ. זה יהיה בעייתי מאד".

לדבריה, "מחר בבוקר יבוא מישהו ויגיד לא מתאים לי החלטת בית המשפט. אני מסרב לקיים את החלטות בית המשפט. זה דקה לפני אנרכיה. לכן מעבר להתחשבות ובהבנה שמדובר באורח חיים אחר אנו צריכים ללכת עם בג"ץ".
 
  1. 2. פורוס פרס
    מיכאל סטרוד 16/06/2010 16:11
    1. מי הסמיך אותך להתקפל??
    2. אם כן, תזכור שהמלמד של שמעון פרסקי (פרס) בחידר היה החסיד הסלונימאי הרה"ח קסטל.
  2. 1. עמנואל
    יעלוש 16/06/2010 15:05
    די לשנאת חינם !!!!!!!!!!!
    עד מתי????????