יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

כצל'ה: "תוך שנתיים יהיו בישראל 100,000 מסתננים מאפריקה"

ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ, מתריע מפני התופעה המסוכנת של המסתננים הבלתי-חוקיים מאפריקה. כץ מזהיר כי בעוד שנתיים יהיו בישראל 100,000 מסתננים המהווים "איום אסטרטגי של ממש על מדינת ישראל - דמוגרפי, תרבותי, דתי וחברתי"

יוסי בלוך, כ"ח בסיון תש"ע - 10/06/2010 14:27
פצצה דמוגרפית מתקתקת. בעוד שנתיים יהיו בישראל 100,000 מהגרים בלתי-חוקיים מאפריקה, כך מתריע היום (ה') יו"ר ועדת הכנסת לענייני העובדים הזרים, ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ.  כצל'ה אומר את הדרים לאחר סדרת סיורים מקיפה שערך בתל אביב ובאיל, הערים שהן מוקדי המסתננים מאפריקה.

במכתב ששולח כץ לחברי הכנסת ולשרי הממשלה הוא מספר על סיור שערך עם ראש עיריית תל אביב וראשי יחידת עו"ז של המשטרה בדרום העיר: "הסתובבנו בבתי-הספר, בגנים, בשווקים וברחובות. ראינו שכונות כבושות בידי מסתננים מאפריקה. בבית ספר "הירדן" הולך ומתמעט מספר הילדים היהודים כאשר ילדי המסתננים הבלתי חוקיים מהווים פסיפס של עמים".

כץ מספר כי כבר עתה, בכיתות הנמוכות בבית הספר מהווים התלמידים הזרים רוב מוחלט מתלמידי הכיתות.

ח"כ כץ מציג נתונים קשים עוד יותר מאילת, שם, לדברי אנשי העירייה, כל אדם שישי בעיר הוא מסתנן בלתי-חוקי מאפריקה. כתוצאה מכך, מדווחים במשטרה ובעיריית אילת, עלתה רמת הפשיעה בעיר למימדים מבהילים הפוגעים באופן משמעותי בתיירות בעיר.

כץ מציג תחזיות קשות במיוחד: "מאז נכנס רוה"מ נתניהו לתפקידו, שולש מספר המסתננים מאפריקה לכדי 30 אלף". לדברי כץ, "עד שיסיים נתניהו את כהונתו יהיו מאה אלף אפריקנים בלתי חוקיים וחסרי זהות במדינת ישראל, רובם ככולם בת"א ובאילת. התמשכות ההסתננות ואי עצירתה ע"י נתניהו מהווה איום אסטרטגי של ממש על מדינת ישראל - דמוגרפי, תרבותי, דתי וחברתי". כץ הביע פליאה על כך שלמרות בקשות חוזרות ונשנות הוא טרם התקבל לפגישה עם ראש הממשלה.

במשטרת מחוז תל אביב מביעים דאגה עמוקה כבר זמן רב מתופעת המסתננים הבלתי-חוקיים שהגיעו לתל אביב, לדברי בכירים במשטרת המחוז, באזורי המחייה של המסתננים עלתה רמת הפשיעה בכ-60%.

גם בארגון 'יד לאחים' מתריעים כי הזרים מהווים מפגע רוחני של ממש.
 
  1. 1. מאיפה יהיו לנו עבדים?... לכל יהודי שלובש ציצית [לל"ת]
    דבש 11/06/2010 17:30