יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סיכום אירועי השבת - פרשת שלח

למרות הדיווחים על דחיית הגעתה של הספינה האירית לישראל, הגיעה ריי'צל קרי לנמל אשדוד בעיצומה של השבת, וצה"ל השתלט עליה ללא נפגעים. שתי צעירות נפצעו בת.ד. בני ברק, גופתו של תושב ב"ב התגלתה בדירתו לאחר שהמוזיקה לא פסקה גם בשבת. היכנסו לקריאת סיכום כל אירועי השבת

איתן פריד, כ"ג בסיון תש"ע - 05/06/2010 23:16

ללא נפגעים - הספינה השביעית במשט המחאה לעזה עגנה בנמל אשדוד, ואנשיה נלקחו לחקירה. הפעם, בניגוד להשתלטות הקודמת בתחילת השבוע, לא נגרמו נפגעים בקר חיילי השייטת שהורידו את הנוסעים, וגם לא בקרב הנוסעים, שלא הפעילו אלימות. לפני ההשתלטות של חיל הים על הספינה האירית 'רייצ'ל קורי', נקראו הנוסעים בקשר לעצור ולהעביר את הציוד באופן מותר ליעדו, אולם ההודעה לא זכתה להתייחסות.


"כאן חיל-הים הישראלי. הינכם מתקדמים לעבר אזור עוין הנמצא תחת סגר ימי", קראו החיילים לאירים "אזור עזה, חוף עזה ונמל עזה הינם סגורים לכל תנועה ימית. ישראל מזמינה אתכם להיכנס לנמל אשדוד, להעביר את הציוד ההומניטרי בתיאום עם הרשויות הישראליות דרך מעברי הגבול הרשמיים היבשתיים ותחת פיקוח שלכם. לאחר מכן תוכל לחזור לנמלי המוצא על האוניות שאיתן הגעתם לנמל אשדוד".
העצורים נלקחו לחקירה.


תל אביב בוערת -
בינתיים, בערה תל אביב במהלך השבת. עימותים קשים בין פעילי ימין לשמאל נרשמו במהלך 24 השעות האחרונות. פעילים שצידדו בעד ההתנהלות כלפי המשט צעדו ברחובות ת"א וכנגדם הפגינו עשרות נגד ההתנהלות המדינית וקראו לשינוי מדיני. בתוך כך, התקבלה ההודעה כי ארגוני שמאל באירופה מתכוונים להוציא מטעמם ספינות עם ציוד הומניטרי שיפליגו לעזה. תחת הקריאה ל'קול שפוי והתנהלות צודקת' כלפי הפלסטינים, הודיעו הפעילים כי הספינות יצאו בזמן בלתי ידוע וממוקד חסוי, על מנת למנוע חבלה בהן.


תאונה קטלנית - שתי צעירות בנות 18 נפגעו קשה ובינוני במהלך השבת בשעה שניסו לחצות את כביש ז'בוטינסקי בגבול בני ברק. נהג הרכב הפוגע היה ככל הנראה שתוי. השתיים פונו טיפול רפואי בבלינסון.


רקטה באשקלון –
רקטת קאסם נחתה במהלך השבת בשטחי המועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק, צה"ל לא השיב אש למקור הירי.


נפטר בביתו, ללא שידעו על כך –
אדם ערירי כבן 60 נפטר בביתו ללא שכל קרוב ידע על כך. דירתו נפרצה במהלך השבת, שם התגלתה גופתו. המנוח, המתגורר ברחוב הרך שך 14 בבני ברק, לא נראה על ידי השכנים מיום חמישי, באופן שחריג להתנהלותו הרגילה. לאחר שהמוזיקה שנשמעה מביתו לא פסקה גם בשבת, החליטו השכנים להזעיק את המשטרה מחשש לפיקוח נפש, ואכן, הוא התגלה בביתו ללא רוח חיים. למרבה ההפתעה, לא דרשה המשטרה לנתח את הגופה, וקבוצת אברכים נותרו לידה במהלך השבת. אחד השכנים, אברך כבן 30, סיפר לטוג כי "הילדים אמרו לי שמשהו לא בסדר, כי המוזיקה ממשיכה לדלוק". כשהגיעה המשטרה והתבררה הטרגדיה "התכוננו למלחמה נגד נתיחת הגופה, והתארגנה קבוצה לשמור עליה, אבל בסופו של דבר, לא נדרשנו למלחמה".

ת.נ.צ.ב.ה