יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ערבי חדר לסמינר בבני ברק

ערבי חדר לסמינר אלקיים בבני ברק, לאחר שהשב"חים שהתנגדו למעצרם על ידי המשטרה בבבני ברק, תקפו את הושטרים ופצעו אחד מהם. השב"ח הוצא בכח מהסמינר ונלקח למעצר

איתן פריד, כ"א בסיון תש"ע - 03/06/2010 13:29
דרמה בבני ברק: לסמינר אלקיים ברחוב השומר חדר שב"ח ערבי, שגרם לפחד ולהסטריה בקרב הצוות והתלמידות. השב"ח הוצא בכח על ידי המשטרה שהוזעקה למקום.  

אלקיים שוכן ברחוב ראשי בבני ברק, שכבר נודע כמוקד מועד לשוהים בלתי חוקיים שמרתיעים את העוברים והשבים ומסכנים את בטוחונם, הבוקר גם נתקל כוח של המשטרה בהתנגדות אלימה בעת שבא לעוצרם. השב"חים תקפו את השוטרים ופצעו אחד מהם באורח קל.

הרחוב, רחוב השומר במקורו, או כנהמן - אהרונוביץ' לאחר שיוני שמו, מצטלב עם הכביש הראשי ביציאה מן העיר - כביש ז'בוטינסקי. הנקודה הזו הפכה להיות נקודת איסוף של השב"חים שעושים במקום כבשלהם.

לפני כחודש אירעה באיזור תקרית נוספת, שבמהלכה נאלצו השוטרים לירות לעברו של אחד השב"חים. עיריית בני ברק אמנם מטפלת במפגע, והאירוע החמור שבסיומו פונה השוטר לקבלת טיפול רפואי והשב"חים התוקפים נעצרו, מלמד על כך. אך למרות זאת - עדיין מהווה המקום מוקד לפחד בקרב תושבי השכונה.