יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

תינוקת בת שנתיים על הספינה

לאחר קרב קשה, מורדים מהספינה מאות איש, שמגיעים מ- לא פחות מארבעים מדינות שונות. בין המוחים: תינוקת בת שנתיים וגם השייח ראאד סלאח, כשהוא בריא ושלם. העצורים שוכנו בכלא באר שבע, המסוכנים - אזוקים, חה"כ זועבי - שוחררה

איתן פריד, י"ט בסיון תש"ע - 01/06/2010 08:06

יורדים בשקט: לאחר שבמשך כל הלילה הורידו כוחות משטרה כבדים את יותר מחמש מאות המפגינים ששהו על ספינות משט המחאה לעזה, משובצים אלו כל אחד במקומו. רוב העצורים עוברים תשאול, שבסיומו ניתן צו הרחקה מן הארץ, והם מועברים לכלא באר שבע, בקבלת תנאים הומניטריים מקסימליים.

חלק מן העצורים לא הסכימו להזדהות, ולכן נלקחו מאיתם פרטים ביומטריים לפני שנלקחו למעצר, את חלקם נאלץ הכח לאזוק, בשל התפרעות יתר.

Flash 90
 [צלם]


בבית החולים ברזילי באשקלון מאושפזים כעת חמישה פצועים. בקרב חיילי צה"ל חמישה פצועים, שמצבם של שניים מהם שהוגדר בתחילה כקשה, השתפר, והוא מוגדר כעת בינוני. סך הכל: 37 פצועים ממשתתפי המשט מאושפזים בבתי החולים בארץ, כשבנק הדם מושיט עזרה במנות דם, אותן הקפיד הציבור הישראלי לתרום. 

Flash 90
 [צלם]


כעת ניתן לראות את התמונה בממדים האמיתיים שלה: המוחים ספגו תשעה הרוגים בלבד, ולא עשרות כפי שדיווחו בתחילה. גם מנהיג הפלג הצפוני של תנועת חמאס, השייח ראאד סלאח, אשר דווח כי נפצע באורח קשה בהשתלטות של צה"ל על המשט בליל יום ראשון, ירד מן הספינה כשהוא בריא ושלם. אתמול (ב') נערכו הפגנות של קהל ערבי בכל העולם שמחו נמרצות על כך שישראל למעשה נסתה להשיג דרך ההשתלטות החמושה פגיעה בשייח'. עם הורדתו למזח התברר כי השייח כלל לא נפגע. סלאח נחקר.

לשוטרים בנמל אשדוד נכונה הפתעה נוספת: תינוקת כבת שנתיים נאלצה לשהות על הספינה כבת לוויה לאמה. האם וביתה שוכנו ב'באר שבע'. חברת הכנסת חנין זועבי, מתנועת בל"ד לא נלקחה למעצר, היא נחקרה ושוחררה מיידית. סיעתה פרסמה הודעה, כי  "מי שצריכים להיחקר הם נתניהו וברק, שנתנו את הפקודה להשתלטות החמושה והפיראטית בלב ים. מאחורי הפשע הזה יש פושעים, שאותם יש לחקור". גם שבעה ישראלים היו על הספינות.

Flash 90
 [צלם]

  1. 1. חוסר אחריות של ההורים שלה!!!!
    דנה 01/06/2010 08:50
    תינוקת בת שנתיים??!!! זה בעה של ההורים שלה שעלו איתה למשט, ואם היה קורה לה משהו זו היתה אחריותם בלבד!!!!!!!!~! טיפשות לשמה!